نرم افزارحسابداری صدگان

اخذ مالیات از سود سپرده های بانکی راهکاری برای تامین نقدینگی تولید

0 710

حسابداراپ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:اخذ مالیات از سود سپرده های بانکی از راهکارهای مناسب برای سوق منابع مالی به بخش تولید است.

پندار سیستم

 

احمد انارکی محمدی در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت، درباره اخذ مالیات از سود سپرده های بانکی گفت:متاسفانه درسال های اخیر روند اقتصادی کشور به نحوی بوده که به جای سوق منابع مالی به بخش تولید، منابع مالی بیشتر در بانک ها سپرده گذاری شده است.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:به دلیل عدم برنامه ریزی مطلوب، بانک ها منابع حاصل از سپرده گذاری را در بخش بنگاه داری  بکار گرفته اند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با انتقاد از عملکرد بانک ها افزود: اخذ مالیات از سود سپرده های بانکی باعث می شود؛ اصلاحاتی در روند اقتصادی استفاده از منابع بانکی صورت گیرد.

انارکی محمدی با بیان اینکه یکی از مشکلات بخش تولید کمبود نقدینگی است، گفت: همراه با اخذ مالیات از سود سپرده های بانکی باید برنامه ریزی های صورت گیرد که نقدینگی ها به بخش واقعی تولید سوق داده شود.

تامین مالی بخش تولید و بازاریابی مناسب زمینه ساز تقویت اشتغالزایی

وی افزود:باید پذیرفت اگر برنامه ریزی مناسبی برای سوق نقدینگی به بخش تولید وجود نداشته باشد ؛ممکن است این نقدینگی به جای بانک به بخش بازار دلالی کاذب منتقل شود که تبعات خوبی برای اقتصاد کشور ندارد.

انارکی محمدی با بیان اینکه تامین مالی بخش تولید و بازاریابی مناسب زمینه ساز تقویت اشتغالزایی در کشور است، افزود: اخذ مالیات از سود سپرده های بانکی یکی از راهکارهای برای سوق منابع مالی به بخش تولید است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:هماهنگی مدیران بخش اقتصادی نیز به رونق بخش تولید منتهی می شود.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.