نرم افزارحسابداری صدگان

آشنایی سرمایه گذاران با قانون معافیت ۱۰ساله مالیاتی یک ضرورت است

0 867

حسابداراپ

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تسهیلات و معافیت های مالیاتی ۱۰ساله برای سرمایه گذاران در مناطق کمتر توسعه یافته، گفت که آشنایی سرمایه گذار با قانون مالیاتهای مستقیم و استفاده صحیح از این مزایای قانونی یک ضرورت است.


پندار سیستم

به گزارش ایرنا، دولت برای کمک به جذب سرمایه گذاری در مناطق محروم مزایای مختلفی برای سرمایه گذاران پیش بینی کرده که ۱۰سال معافیت از پرداخت مالیات یکی از این مزایای قانونی است.
برخی سرمایه گذاران به دلیل اشراف نداشتن از قانون مالیات های مستقیم و تخفیف های مالیاتی در نظر گرفته شده برای سرمایه گذاران در مناطق کمتر توسعه یافته، پس از اجرای طرح با مشکلاتی مواجه
می شوند.
محمد علی غفاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که هر سرمایه گذار در آغاز فعالیت خود سالانه ملزم به داشتن دفتر مالی و ارائه اظهارنامه مالیاتی است.
وی تصریح کرد که هر سرمایه گذاری پس از اجرای طرح ۱۰ساله، مهلت دارد تا هزینه های خود را از محل سودسالانه کسر کنند.
وی با بیان اینکه سرمایه گذارانی که در طول مدت زمان اجرای طرح فرم اظهار نامه مالیاتی ارائه ندهند، مشمول قانون معافیت های مالیاتی نمی شوند، افزود: ارائه فرم اظهارنامه مالیاتی از سوی سرمایه گذاران در زمان اجرای طرح الزام قانونی دارد.
وی، برلزوم همکاری ستاد خدمات سرمایه گذاری برای توجیه سرمایه گذاران نسبت به مقوله داشتن دفتر مالی و ارائه به موقع و سالانه اظهارنامه مالیاتی برای استفاده از تخفیف های مالیاتی پیش بینی شده در قانون تاکید کرد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.