نرم افزارحسابداری صدگان

متوسط درآمد سالانه‌ی حسابداران در امریکا

0 682

حسابداراپ

درآمد سالانه‌ی حسابداران در امریکا بالغ بر ۵۰ هزار دلار است. در گزارشی که اخیراً پایگاه جست‌وجوی کار Indeed.com منتشر کرده، به تعدادی از فرصت‌های شغلی موجود برای حسابداران در ایالات متحده آمریکا ، بالاترین میزان حقوق و دستمزد یک حسابدار در این فرصت‌های شغلی و اطلاعات موجود پیرامون هر یک، اشاره شده است.


پندار سیستم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران از وب‌سایت انجمن حسابداران رسمی امریکا، در این گزارش که از ۱۰ شهر برتر در ایالات متحده، برای حسابداران در سال ۲۰۱۷ نام برده شده است، شهر آتلانتا در ایالت جورجیای آمریکا رتبه‌ی اول را با متوسط درآمد سالیانه‌ی ۵۲ هزارو ۳۱۲ دلار و وجود حدود ۱۱هزار و ۷۷۵ شغل حسابداری در هر یک میلیون نفر به خود اختصاص داده است.

در مقام دوم شهر شارلوت ایالت کاریلونای شمالی ، با متوسط درآمد سالیانه ۵۲ هزارو ۲۱۴ دلار و وجود ۸۳۱۶ فرصت شغلی حسابداری در هر یک میلیون نفر، قرار‌گرفته است. رتبه‌ی سوم متعلق به شهر سن خوزه در کالیفرنیا است، که با متوسط درآمد سالیانه ۵۱۰۹۲ دلار و ۷۶۰۱ فرصت شغلی برای حسابداران، ثبت شده است.

رتبه های چهارم تا دهم به ترتیب به شهرهای، اس تی لوییس در ایالت میزوری، سیاتل در ایالت واشنگتن، بالتیمور بیست وششمین شهر بزرگ آمریکا، بوستن در ایالت ماساچوست، سانفرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا، دیترویت در ایالت میشیگان و در آخر واشنگتن دی سی، تعلق گرفته است.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.