نرم افزارحسابداری صدگان

برگشت ۵۱۰۰ میلیارد تومان به خزانه در سال ۹۵

0 689

حسابداراپ

رئیس دیوان محاسبات از برگشت ۵۱۰۰ میلیارد تومان به خزانه در سال ۹۵ پیرو اجرای احکام دادسرا و پیشگیری های این دیوان خبر داد.


عادل آذر پس از حضور در جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: در سال ۹۵ پیرو اجرای احکام دادسرای دیوان محاسبات حدود ۴۱۰۰ میلیارد تومان به خزانه برگشته است.
وی تصریح کرد: این مبلغ از محل دستگاه هایی است که تخلف کرده اند یا پرداخت غیرقانونی انجام شده است و جا به جایی هایی که اتفاق افتاده و باید به خزانه بر می گشت و احتمالا پولی که به پروژه واقعی خودش نرفته و یا هزینه نشده که باید بر می گشته است.

پندار سیستم

آذر تاکید کرد: بر اساس رای قطعی صادر شده مبلغ ۴۱۰۰ میلیارد تومان برگشته است.
وی گفت: همچنین حدود هزار میلیارد تومان بر اثر مشاوره، پیشگیری، تعامل و راهنمایی دیوان محاسبات با دستگاه ها به خزانه برگشت داده شده است که در مجموع ۵۱۰۰ میلیارد تومان می شود.
رئیس دیوان محاسبات درباره آخرین وضعیت پیگیری پرونده حقوق های نجومی نیز گفت: همچنان پرونده ۸۰ دستگاه که به زعم حسابرسان ما پرداخت غیرقانونی داشتند در حال بررسی است و پرونده ها به دادسرا ارائه شده و در بخش دادسرای دیوان محاسبات به دست دادیاران این دیوان در حال رسیدگی است و روند پیگیری پرونده در حال اجراست.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.