نرم افزارحسابداری صدگان

اطلاعیه در خصوص ارسال فهرست معاملات فصل زمستان سال ۱۳۹۵

2 1,218

حسابداراپ

مهلت ارسال گزارش فصل زمستان سال ۱۳۹۵ اعلام شد.


پندار سیستم

“نحوه و مهلت ارسال فهرست معاملات توسط اشخاص موضوع این آیین نامه برای کلیه فصول سال ۱۳۹۵ کماکان مطابق مقررات و دستورالعمل های قبلی صادره توسط سازمان امور مالیاتی کشور می باشد”.
لذا مهلت ارسال اطلاعات فصل زمستان سال ۱۳۹۵ تا پایان فروردین سال ۱۳۹۶ می باشد.

سازمان امورمالیاتی

۹۶/۱/۲۱



محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. حمید صفریان می گوید

    با سلام و عرض ادب
    احتراما به استحضار می رساند که برابر ماده ۱۰ آیین نامه اجرایی ماده ۱۶۹ قانون مالیاتای مستقیم برای مؤدیان مالیاتی مهلت ارسال فهرست معاملات در مقاطع سه ماهه تهیه و تا یک و نیم ماه پس از پایان هر فصل به صورت الکترونیکی ……ارسال نمایند. همچنین به موجب تکلیف همین آیین نامه که در آخر آن تاریخ اجرای مقررات آن را از تاریخ ۱/۱/۹۵ لازم الاجرا دانسته فقط فصول بهار و تابستان سال ۱۳۹۵ را در باب نحوه ارسال تابع مقررات و دستورالعملهای قبلی دانسته و از فصل پاییز به بعد شرایط آیین نامه را اجرایی تبصره ۳ ماده ۱۶۹ جاری خواهد بود. و به دلیل عدم تحقق زیر ساختهای سامانه مذکور مهلت ارسال فهرست فصل پاییز تا پایان فروردین ماه سال ۱۳۹۶ تمدید گردیده بود و شرایط ارسال فهرست معاملات برای فصل پاییز بموجب ماده ۱۰ ایین مامه مذکور و ازدحام مراجعه به سایت می بایستی همان مهلت یک ماه و نیم پس از پایان فصل باشد تا مؤدیان مالیاتی در آرامش نسبت به ارسال فهرست مذکور اقدام نمایند.
    همچنین بیش از این در تسهیلاتی که برای مودیان در قانون مقرر شده تغییرات غیر قانونی و بروز سردرگمی در قوانین و مقررات را ایجاد ننمایند.
    با تشکر – صفریان

  2. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    ما هم موضوع مد نظر شما را درقالب یک پست انتقادی منتشر کردیم:

    آیین نامه ای که بخشی از آن هنوز به مرحله اجرا نرسیده است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.