نرم افزارحسابداری صدگان

مؤسسه‌ی حسابداری PwC و رسوایی اعلام برندگان اسکار

0 1,062

حسابداراپ

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی (اسکار) در پی بروز اشتباه در اعلام اسامی نامزدهای بهترین فیلم برنده اسکار، درصدد بررسی ارتباط خود با موسسه‌ی پرایس واتر هاوس کوپرز برآمد.


پندار سیستم

اخبار منتشر شده در این‌‌باره حاکی از آن است که دو شریک موسسه‌ی پرایس واتر هاوس کوپرز از سال آینده در مراسم اسکار دعوت نخواهند شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران به نقل از «اکانتینگ تودی»، این در حالی است که  «مارتا رویز» و «برایان کالینان» از شرکای مؤسسه‌ی پرایس واتر هاوس کوپرز هستند که برای سالیان متمادی مسئولیت مستقیم شمارش آرای برگزیدکان اسکار و تهیه‌ی پاکت نام برندگان نهایی را بر عهده داشتند و این مسئولیت از سال ۱۹۳۴ بر عهده‌ی موسسه‌ی  PwC بوده است. بروز این اشتباه در مقابل بیش از ۳۳ میلیون مخاطب تلویزیونی ضربه‌ی سنگینی را بر شهرت موسسه‌ی PwC ، که یکی از بزرگترین موسسات حسابداری، حسابرسی و خدمات مشاوره‌ای در جهان است، وارد کرده است.
تصاویر خبری نشان می‌دهد، برایان کالینان در زمان تحویل پاکت حاوی اسامی برندگان به مجریان برنامه، در حالی که دو پاکت در دست خود داشته است، مشغول عکس‌گرفتن با بازیگران در پشت صحنه‌ی برگزاری مراسم و ارسال تصاویر در صفحه‌ی شخصی خود بوده است، که همین موضوع باعث بروز این اشتباه شده است. گفتنی است مؤسسه‌ی پرایس واتر هاوس کوپرز ضمن پذیرش مسئولیت خود در بروز اشتباه هنگام اعلام  اسامی برندگان جایزه اسکار، از اشتباه پیش آمده عذرخواهی کرد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.