نرم افزارحسابداری صدگان

شرایط افزایش حقوق اعضای هیئت علمی و کارکنان کشوری درسال۹۶

0 780

حسابداراپ

نمایندگان مجلس در لایحه بودجه ۹۶ مصوب کردند افزایش حقوق گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر از قبیل هیأت علمی، کارکنان کشوری و لشکری و قضات به طور جداگانه انجام پذیرد.

پندار سیستم


به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایندگان مجلس در نشست نوبت بعدظهر امروز (سه‌شنبه، ۱۰ اسفند) در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۹۶ بندهای الف و ب تبصره ۱۲ این لایحه را پس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.

به موجب مصوبه مجلس، افزایش حقوق گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر از قبیل هیأت علمی، کارکنان کشوری و لشکری و قضات به طور جداگانه انجام پذیرد، به نحوی که تفاوت تطبیق موضوع مواد ۷۱ و ۷۸ قانون مدیریت خدمات کشوری در حکم حقوق ثابت باقی بماند.

طبق مصوبه مجلس، دستگاه‌های اجرایی مجاز هستند از محل فروش اموال و دارایی‌های غیرمنقول مازاد در اختیار خود به استثنای انفال و اموال دستگاه‌های زیر نظر مقام معظم رهبری و موارد مصداق مندرج در اصل ۸۳ قانون اساسی پس از واریز به درآمد عمومی نسبت به بازخرید کارکنان مازاد رسمی و غیررسمی و پرداخت پاداش پایان خدمت به افرادی که براساس قانون، بازخرید یا بازنشسته می‌شوند، از محل اعتبار ردیف ۱۷۴-۵۳۰۰۰۰ جدول شماره ۹ این قانون مطابق آیین‌نامه اجرایی که توسط سازمان‌های «برنامه و بودجه کشور» و «اداری و استخدامی کشور» تهیه می‌شود و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد، اقدام کند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.