نرم افزارحسابداری صدگان

همکاری سازمان امورمالیاتی و سازمان تامین اجتماعی برای فعالیت مجدد شرکت پدیده شاندیز

0 750

حسابداراپ

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور، از همکاری صمیمانه مسئولان سازمان امورمالیاتی و سازمان تامین اجتماعی کشور، برای فعالیت مجدد شرکت پدیده شاندیز خبر داد.

پندار سیستم


به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین‌پرست اظهار کرد: مسئولین دو سازمان امورمالیاتی و تامین اجتماعی کشور، براساس مصوبات ابلاغی، مبنی بر ضرورت همکاری و مساعدت دستگاههای اجرائی مرتبط با شرکت پدیده شاندیز، برای رفع موانع و مشکلات موجود، همکاری مناسبی را با شرکت موصوف داشته‌اند.

رئیس کارگروه ویژه پیگیری مسائل مربوط به شرکت پدیده شاندیز در این ارتباط افزود: سازمان امورمالیاتی کشور، ضمن تقسیط بدهی‌های متعلقه به شرکت پدیده شاندیز و اخذ تضمین‌های لازم و رفع توقیف از تمام حساب‌های بانکی و اموال منقول و غیرمنقول شرکت و مدیران شرکت، نهایتاً فرآیند قانونی مشخصی را برای بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش شرکت تعیین و اعلام نموده است که مراتب جهت اقدام لازم به مدیران شرکت پدیده شاندیز ابلاغ شده است.

معاون اقتصادی وزیر کشور، همچنین در ارتباط با نحوه و میزان همکاری سازمان تامین اجتماعی نیز گفت: سازمان تامین اجتماعی، ضمن موافقت با تقسیط پلکانی دیون قطعیت یافته شرکت، کلیه بدهی‌های محاسبه شده بصورت برآوردی را نیز در اجرای مصوبات کارگروه ویژه به شرکت ابلاغ و اعلام آمادگی نموده است که درصورت اعتراض شرکت به موارد اعلامی، مراتب در هیات‌های مربوطه مورد بررسی قرار خواهدگرفت. ضمناً موضوع بخشودگی جرائم متعلقه شرکت پدیده شاندیز درحوزه تامین اجتماعی نیز، از طرف آن سازمان در دست اقدام نهائی است.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.