نرم افزارحسابداری صدگان

پرونده الکترونیک بیمه شدگان و بازآرایی شعب از مهمترین برنامه های سازمان تأمین اجتماعی است

0 523

حسابداراپ

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اجرای برنامه پرونده الکترونیک بیمه شدگان و بازآرایی شعب را از مهمترین برنامه های حوزه بیمه ای این سازمان برشمرد و گفت: این دو برنامه با هم پیش می روند و معاونت امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی با جدیت تمام این دو برنامه را پیش می برد.

پندار سیستم


به گزارش اداره کل روابط عمومی سامان تأمین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش با بیان اینکه به زودی در جلسه هیأت وزیران گزارشی از وضعیت سازمان تأمین اجتماعی ارائه خواهد داد، اظهار داشت: در ابتدای شروع مسئولیت در این سازمان گزارشی از وضعیت تأمین اجتماعی به هیأت دولت ارائه دادم و با وقتی که تعیین شده است به زودی گزارشی از اقدامات و خدمات صورت گرفته در این مدت به ریاست محترم جمهور و هیأت وزیران ارائه می دهم.

دکتر نوربخش بر لزوم هم افزایی و هماهنگی کامل در بین تمامی واحدهای مرتبط با سازمان تأمین اجتماعی در جهت خدمت رسانی به مردم تأکید کرد و گفت: در راستای هماهنگی بین اجزای مختلف سازمان اقدامات مثبتی انجام شده است و حتی بین سازمان و سایر صندوق ها نیز باید هماهنگی و هم افزایی وجود داشته باشد.

دکتر نوربخش در مورد آغاز اجرای برنامه بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب، گفت: سیستم نرم افزاری این برنامه به واحدهای اجرایی ارسال شده و این برنامه با هماهنگی کامل بین بخشی اجرا می شود.

وی افزود: بخشودگی جرائم از نظر فرآیندهای بیمه ای پرونده های زیادی را تعیین تکلیف خواهد کرد و وضعیت پرونده هایی که به دلایل مختلف، کارفرما امکان پرداخت آن را نداشته است، مشخص و در این شرایط اقتصادی به کارفرمایان کمک خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در ادامه برنامه حذف دفترچه و جایگزین کردن کارت هوشمند را از برنامه های بسیار مهم این سازمان در حوزه درمان برشمرد و گفت: این طرح در یک بازه زمانی مشخص و با سرعت و دقت قابل قبول در تمامی واحدهای درمانی سازمان مستقر شود.

دکتر نوربخش همچنین با اشاره به پایان بررسی برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی، گفت: سازمان تأمین اجتماعی در رابطه با برنامه ششم فعالیت زیادی برای ارائه نظرات کارشناسی به نمایندگان محترم داشت و در همه مراحل رسیدگی به لایحه در کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس از همه ظرفیتهای قانونی برای لحاظ شدن ملاحظات و دیدگاههای سازمان در این برنامه استفاده شد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.