نرم افزارحسابداری صدگان

مالیات بر ارزش افزوده طلا را کاهش می دهیم

0 760

حسابداراپ

وزیر صنعت، معدن و تجارت: مالیات بر ارزش افزوده طلا را طی لایحه ای از ۹ درصد به ۳ درصد کاهش دادیم و آن را به مجلس ارائه کرده ایم.


محمدر رضا نعمت زده در حاشیه نمایشگاه طلا، نقره و جواهر در جمع خبرنگاران افزود: تقاضای صنعتگران این است که این مالیات به صفر برسد تا این صنعت رونق پیدا کند.

وی ادامه داد: در تایلند در ۸ سال گذشته مالیات بر ارزش افزوده را به صفر رساندند و این صنعت در این کشور رونق پیدا کرده است.

پندار سیستم

نعمت زاده افزود: در صورتی که این مالیات بر ارزش افزوده کاهش پیدا نکند واردات رسمی به واردات غیررسمی تبدیل می شود و دولت از حقوق گمرکی و مالیات برارزش افزوده خود بازمی ماند.

وی گفت: صنعت طلا مشکلات و موانع بسیاری دارد که قاچاق یکی از مشکلات مهم آن است و ما باید با تسهیل امور تولید و تجارت قاچاق را در کشور خود از بین ببریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: صنعت طلا و جواهر هنر و صنعت را به همراه دارد و ما باید با گرایش صادرات به این صنعت نگاه کنیم.

وی افزود: به فعالین این رشته قول می دهیم تا هزینه نمایشگاه های خارج از کشور را کاهش دهیم تا آنها بتوانند در نمایشگاه های بین المللی حضور داشته باشند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.