نرم افزارحسابداری صدگان

زمینه اجرایی برای نصب صندوق مکانیزه فروش وجود دارد

0 810

حسابداراپ

سرپرست معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن وتجارت گفت: پس از تصویب و ابلاغ آئین‌نامه اجرایی “نصب صندوق مکانیزه فروش” زمینه لازم جهت همکاری برای اجرای آن وجود دارد. زمینه اجرایی برای نصب صندوق مکانیزه فروش وجود دارد.


به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، یداله صادقی در خصوص صندوق های مکانیزه فروش که متصل به درگاه سازمان امور مالیاتی کشور هستند ،گفت : در ماده ۷۱ قانون نظام صنفی مصوب سال ۹۲ (اصلاحی) آئین‌نامه اجرایی نصب صندوق مکانیزه فروش پیش‌بینی شده بود که آئین‌نامه آن تدوین و به دولت جهت بررسی و تصویب ارائه شد، اما به پیشنهاد وزارت اقتصاد، بررسی آن متوقف و آئین‌نامه آن به موجب تبصره ۲ ماده ۱۶۹ قانون مالیات‌های مستقیم ارائه گردید که در کمیسیون اقتصاد در حال بررسی است.

پندار سیستم

رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان و سرپرست معاونت امور اقتصادی و بازرگانی در ادامه پیرامون فرآیند ادغام اتحایه های صنفی اظهار کرد:  ادغام اتحایه های صنفی در حال اجرا می باشد و  در برخی استان‌ها انجام شده در تهران نیز مراحل پیش‌نیاز ادغام اتحایه های صنفی در حال کارشناسی است.
یداله صادقی همچنین در ارتباط با  روند حمایت بانکها از فعالان اقتصادی تاکید کرد در صورتیکه  نظام بانکی بتواند حمایت هدفمند و مؤثرتری از فعالین اقتصادی و  به‌ویژه واحدهای تولیدی که مشکل اصلی آنها نقدینگی است، انجام دهد ،اقدام موثری در جهت رونق فعالیتهای اقتصادی بعمل آورده است.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.