- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

رشد درآمد جهانی مؤسسه‌ی حسابرسی KPMG به مبلغ ۲۵.۴۲ میلیارد دلار

مؤسسه‌ی خدمات مشاوره‌ای و مالیاتی KPMG رشد ۱۱.۵ درصدی درآمدهای خود از بخش خدمات مشاوره‌ای، ۴.۵ درصد از بخش درآمدهای حسابرسی و ۸.۸  درصد از بخش درآمدهای مالیاتی را که در مجموع مبلغی بالغ بر ۲۵.۴۲ میلیارد را تشکیل می‌دهد، برای سال مالی منتهی به ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶ گزارش نمود.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران به نقل از «اکانتینگ تودی»، جان ویمایر  John Veihmeyer رئیس هیات مدیره KPMG اذعان کرد، در شرایط پر نوسان فعالیت‌های اقتصادی که امروزه در آن قرار داریم، به دنبال استراتژی سرمایه‌گذاری در فناوری و تحکیم اتحاد خود با مردم هستیم. بیش از هزاران نفر از عالی‌ترین کارشناسان در شبکه  KPMG جذب شدند و KPMG بر هدف خود که ارائه‌ی خدمات با کیفیت بالاست، بدون هیچ وقفه ای تمرکز می‌کند.

این مؤسسه اعلام کرد، قصد دارد طی سه سال آینده با سرمایه‌گذاری ۲.۵ میلیارد دلاری در حوزه‌ی خدمات جدید و توسعه‌ی فناوری، فعالیت خود را گسترش دهد. همچنین تا پایان سال ۲۰۱۶، این مؤسسه  ۰۰۰ر۳۷ نفر از دانش‌آموختگان جدید و حرفه‌ای را به خدمت خواهد گرفت. با چنین رشدی در سطح فعالیت‌ها، تعداد شرکا و کارکنان، KPMG یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های جهانی در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات حسابرسی، مشاوره و مالیاتی خواهد بود. گفتنی است KPMG یکی از چهار مؤسسه‌ی بزرگ بین‌المللی حسابرسی  در سطح جهان است.