نرم افزارحسابداری صدگان

جزئیات جلسه رئیس جمهور بابانکها

0 689

حسابداراپ

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص نامه مجدد وزیر صنعت به رئیس جمهوری در مورد عرضه محصولات پتروشیمی در بورس یا بازار گفت: اغلب ابهامات با تعامل وزارت اقتصاد حل شد.


به گزارش خبرنگار مهر، شاپور محمدی در حاشیه مراسم رونمایی از معاملات آپشن در جمع خبرنگاران گفت: نامه وزیر صنعت، معدن و تجارت به رئیس جمهور در خصوص عرضه محصولات پتروشیمی در خارج از بورس، پیش از این در شورای رقابت بحث و پاسخ داده شده است.

پندار سیستم

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: البته در این میان بیشتر ابهامات از سوی سازمان بورس با وزارت صنعت حل و فصل شده و در این میان تعامل وزارت اقتصاد بسیار اثرگذار بوده است؛ اما این مباحث جای نگرانی ندارد و ایرادهای اعلام شده از سوی وزیر صنعت، ناشی از تفاوت برداشتها است.

وی همچنین در خصوص جلسه هفته گذشته رئیس جمهور با بانکها خاطرنشان کرد: بازگشایی نماد معاملاتی بانکها پس از ارایه گزارش های حسابرسی شده عملکردی و میان دوره ای، در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین از راه اندازی قراردادهای آتی و آپشن ارز پس از اعمال نقطه نظرات بانک مرکزی خبر داد و گفت: مصوبه قراردادهای آتی و آپشن ارز در هیات مدیره سازمان بورس وجود دارد و مشکلی از این بابت مشاهده نمی شود.

 


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.