نرم افزارحسابداری صدگان

بازنشستگی براساس ۲ سال آخر خدمت محاسبه می‌شود

1 1,711

حسابداراپ

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: حقوق تمامی کارمندان و کارگران براساس ۲ سال آخر خدمت محاسبه می‌شود.


حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه ، در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوعش اظهار داشت: اخیراً خبری کارمندان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی را نگران کرده است مبنی بر اینکه برخی قوانین وجود داشت که حقوق‌ها براساس میانگین ۵ ساله پایان خدمت محاسبه شود.

پندار سیستم

وی افزود: امروز کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه، مصوبه‌ای داشت که بر اساس آن در صورتی که نرخ رشد حقوق و دستمزد اعلام شده بیمه‌پردازان صندوق‌های تأمین اجتماعی لشکری و کشوری در دو سال آخر خدمت آنها بیش از نرخ رشد طبیعی دستمزد بوده و با سال‌های قبل سازگار نباشد، مشروط به آنکه افزایش دستمزد به دلیل ارتقای شغل و تغییر کارگاه نباشد، صندوق‌های مذکور علاوه بر دریافت مابه‌التفاوت میزان کسور سهم کارفرما و کارگر به نسبت دستمزد واقعی و دستمزد اعلام‌شده سال‌های قبل از کارفرمای دیگر خسارت وارده به صندوق‌ها را بر اساس آیین‌نامه‌ای که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان تهیه و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد،‌ از کارفرمایان اخذ خواهد کرد.

منبع: فارس



محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. محمد حسین قاسمزاده می گوید

    باسلام *******قبلا من تقاضا کردم که تکلیف ما را که در سه ماهه اول ۹۶ میخواهیم بازنشست شویم چیست؟حقوقمان براساس متوسط ۲۴ ماه آخر میباشد یا خیر ؟آیا کسی هست که بروشنی جواب بدهد؟لطفا! ………متشکرم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.