نرم افزارحسابداری صدگان

صندوقهای فروش با قابلیت اتصال انلاین به سازمان امور مالیاتی

0 703

حسابداراپ

 

تا پایان سال جاری تعداد ۲۰۰ هزار واحد صنفی متقاضی، به صندوق‌های مکانیزه فروش تجهیز خواهند شد و در صورتی که متقاضیان بیش از این تعداد باشند این رقم تا سقف ۵۰۰ هزار صندوق مکانیزه فروش قابل افزایش است.


به گزارش ایسنا، در صورتی که تعداد متقاضیان صندوق‌های مکانیزه فروش بیش از ۲۰۰ هزار واحد صنفی در کشور باشد فرآیند تامین، آماده سازی، ‌راه‌اندازی، نصب و تجهیز واحدهای صنفی متقاضی تا سقف ۱۵ هزار صندوق مکانیزه فروش تا پایان سال جاری در دستور کار قرار می‌گیرد.

پندار سیستم

با اجرای کامل این طرح و اتصال اکثر واحدهای صنفی به صندوق‌های مکانیزه، با امکانات در نظر گرفته شده برای این صندوق‌ها از قبیل اتصال اینترنت، اتصال انلاین به سازمان امور مالیاتی، اتصال به شبکه خرید وفروش، امکانات حساب‌داری و انبار داری و… شبکه عظیم از اصناف ایجاد می‌شود تا از این طریق تشکل‌های صنفی بتوانند ضمن مدیریت واحدهای صنفی دارای پروانه کسب و ارائه مشوق‌های مناسب به اعضای عضو شبکه به منظور جذب واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب، امکان مدیریت و کنترل بازار را نیز از طریق اعلام و نظارت بر قیمت‌ها فراهم آورد.

این طرح به منظور عملیاتی نمودن برنامه‌های دولت در راستای حمایت ‌از اصناف کشور، با نظارت بر تمامی فازهای اجرایی و تجهیز رایگان واحدهای صنفی به صندوق‌های مکانیزه فروش، بستر لازم جهت اجرای قوانین لازم در رابطه با مالیات‌های مستقیم و ارزش افزوده اصناف را مهیا می‌کند و با حمایت اصناف و مردم زمینه‌ها وزیرساخت‌های لازم برای پرداخت عادلانه مالیات، شفاف سازی و تحقق درآمد پایدار دولت در اداره بهینه کشور را فراهم می‌کند.

انتشار فراخوان وثبت‌نام اولیه از متصدیان واحدهای صنفی دارای پروانه کسب که متقاضی در یافت صندوق مکانیزه فروش رایگان هستند از دهه فجر آغاز شده و از ابتدای اسفند واگذاری صندوق های مکانیزه  فروش به واحدهای صنفی آغاز می‌شود. در این راستا انعقاد تقاهم‌نامه‌های همکاری با شهرداری های سراسر کشور نیز به منظور مشارکت در افزایش درآمد سهم مالیات بر ارزش افزوده شهرداری‌ها در حال انجام است و انعقاد توافق با بسیاری از شهرداری‌ها در مراحل پایانی است.

 


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.