نرم افزارحسابداری صدگان

سخت‌تر کردن شرایط بازنشستگی ناعادلانه است

1 969

حسابداراپ

 

مبنا قراردادن ۵ سال آخر دریافت دستمزد برای بازنشستگی و تعیین مستمری ناعادلانه است و قطعا چنین بی‌عدالتی نباید تبدیل به قانون شود.


رئیس اتحادیه کارگران صنعت خودروسازی می‌گوید ناعادلانه بودنِ سخت‌تر شدنِ شرایط بازنشستگی را با اعضای فراکسیون کارگری شورای شهر مطرح کردیم.

«مجتبی حاجی‌زاده» در گفت‌وگو با ایلنا با اعلام این مطلب اظهار داشت: روز گذشته در شورای شهر تهران جلسه‌ای با حضور رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر مساله سخت‌تر شدن بازنشستگی را مطرح کردیم.

پندار سیستم

وی افزود: مبنا قراردادن ۵ سال آخر دریافت دستمزد برای بازنشستگی و تعیین مستمری ناعادلانه است و قطعا چنین بی‌عدالتی نباید تبدیل به قانون شود.

حاجی‌زاده افزود: محسن سرخو، رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران نیز تاکید کرد که این روند ناعدلانه قطعا قانونی نخواهد شد چراکه ظلم بزرگی در حق کارگران خواهد بود.

وی ادامه داد: سرخو با اشاره به رکود حاکم بر صنعت خودروسازی در سال‌های گذشته افزود: کارگران صنعت خودروسازی در سال‌های گذشته و همزمان با افزایش تحریم‌ها با مشکلات معیشتی فراوانی مواجه شدند. با برداشته شدن تحریم‌ها باید حمایت بیشتری از کارگران صنعت خودروسازی از ناحیه دولت و کارفرمایان صورت بگیرد.

در پایان این جلسه اعضای اتحادیه کارگران صنعت خودروسازی نسبت به همکاری‌های انجام شده برای ایجاد یک پارکینگ در کیلومتر ۹ جاده مخصوص برای کارگران پارس خودرو از رئیس فراکسیون کارگری شهر تهران تشکر کردند.

 


محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. شهرام مشتاقي می گوید

    واقعا قابل درك نيست چرا مسئله اي به اين سادگي اينقدر مشكل شده و مبناهايي بكار ميرود كه منطقي نيستند.
    هر فردي از آحاد اين جامعه بايد به نسبت حق بيمه پرداخت شده به صندوق تامين اجتماعي از حقوق بازنشستگي برخوردار شود يعني با يك مبناي منطقي و در نظر گرفتن شاخصهاي مشخصي مجموع حق بيمه هاي پرداخت شده هر سال بيمه شده را همگن نموده و حقوق بازنشستگي را بر مبناي آن تعيين كنيم.كه اگر اين اتفاق ميافتاد شاهد تقلب در دو سال آخر حقوق مشمول كسر بيمه افراد نميبوديم و افرادي كه حق بيمه كمتري را در سنوات قبل داشته اند صرفا بواسطه حقوق دوسال آخرشان مشمول دريافت حقوق بالاتر در زمان بازنشستگي نميشدند.
    واقعا قابل درك نيست چرا از ابتدا فكري براي اين راه دزديها باز ميشود كه بعدا دنبال علاج آن باشند. آيا واقعا مشكل است كه محاسبه كنيم حق بيمه پرداخت شده فردي در سال ۶۵ و به ترتيب سالهاي بعدي امروز چه ارزشي دارد؟
    اينهمه متخصص و اينهمه مشكل؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.