نرم افزارحسابداری صدگان

از ۳۰ تا ۲۱۰ میلیون؛ حداقل و حداکثر پاداش پایان خدمت بازنشستگان

0 779

حسابداراپ

کمیسیون تلفیق پس از مدت‌ها کشمکش پیشنهاد دولت درباره کاهش پاداش پایان خدمت را با تغییرات مدنظر خود تصویب کرد.


بیشترین پاداش پایان خدمت معادل هفت برابر کمترین حقوق فرد خواهد بود

کمیسیون تلفیق امروز عصر بالاخره این بند جنجالی را تصویب کرد. این مصوبه پس از سه بار در خواست تجدید رای گیری ،بالاخره به تصویب رسید و بر این اساس بیشترین پاداش پایان خدمت معادل هفت برابر کمترین حقوق فرد خواهد بود.

در روزهای اخیر یکی از پیشنهادهای دولت در لایحه برنامه پنج ساله ششم در فضای مجازی و گروه های تلگرامی حرف و حدیث زیادی برانگیخت. این پیشنهاد، درباره کاهش پاداش پایان خدمت بازنشستگان بود.

پندار سیستم

برخی کارمندان که نزدیک به سن بازنشستگی بودند، با اعتراض به این بخش از لایحه برنامه پنج ساله ششم از کمیسیون تلفیق مجلس که نمایندگان دولت نیز در آن حضور دارند، درخواست کردند این بخش از لایحه مورد بازنگری قرار گیرد.

با این حال کمیسیون تلفیق امروز عصر بالاخره این بند جنجالی را تصویب کرد. این مصوبه پس از سه بار در خواست تجدید رای گیری ،بالاخره به تصویب رسید و بر این اساس بیشترین پاداش پایان خدمت معادل هفت برابر کمترین حقوق فرد خواهد بود.

گفتنی است مصوبه قبلی کمیسیون تلفیق که بارها به آن اعتراض شد این میزان را به پنج برابر کاهش داده بود. در صورتیکه این مصوبه در صحن مجلس هم تصویب شود حداقل پاداش ۳۰ و حداکثر آن ۲۱۰ میلیون تومان خواهد بود. در مصوبه قبلی حداکثر این مبلغ ۱۵۰ میلیون قرارداده شده بود.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.