نرم افزارحسابداری صدگان

فرار مالیاتی ۱۰ میلیاردی

0 599

حسابداراپ

رییس کل گمرک، با بیان اینکه ورود کالای قاچاق از گمرک پرویزخان به هیچ وجه صحت ندارد در عین حال گفت: دو تن از کارکنان گمرک مذکور در تبانی با صاحبان کارخانه ای تولیدی فرار مالیاتی ۱۰ میلیاردی رقم زدند.


به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خانه ملت، مسعود کرباسیان در تشریح جزییات فساد در گمرک پرویزخان گفت: متاسفانه برخی خبرها به اشتباه و ناقص  منعکس می شود و سبب هتک حیثیت افراد می شود.

رییس کل گمرک با بیان اینکه چند سال پیش کارخانه ای برای فرار از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده قصد صادرات محصول خود را داشته است، اما محصول خود را صادر نکرده و از پرداخت حقوق دولت فرار کرده است، افزود:گمرک یک سال بعد این پرونده را بررسی کرده و به دستگاه قضایی ارسال کرده است و دستگاه قضایی برای بررسی بیشتر این پرونده را به دلیل حساسیت بالا به یک سازمان بیرونی ارجاع داده است و در همین راستا دستگاه قضایی عده ای را احضار کرده است.

پندار سیستم

کرباسیان با اشاره به برخی بی اخلاقی ها در انعکاس خبر گمرک پرویزخان ادامه داد:بازداشت برخی از این افراد به هیچ وجه صحت ندارد و به بهانه برخورد با فساد نباید آبروی افراد بی گناه را برد و نباید کاری کرد که دستگاه ها از اعلام جرم منصرف شوند.

وی با بیان اینکه گمرک به وظیفه قانونی خود عمل کرده و دو مجرم اصلی این پرونده را معرفی کرده است، یادآور شد:جرم این دو تن سهل انگاری در بررسی اسناد و احتمالا تبانی با صاحبان کارخانه برای فرار مالیاتی بوده است و موضوع ورود کالای قاچاق در این پرونده به هیچ جه صحت ندارد.

کرباسیان افزود:از فردی که این خبر را به اشتباه منعکس کرده در مرجع قضایی شکایت شده است، تا آبروی افرادی که با ناحق از بین رفته به آنها بازگردانده شود.

رییس کل گمرک، با بیان اینکه رقم فرار مالیاتی در پرونده گمرک پرویزخان ۱۰ میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد:کارخانه ای که فرار مالیاتی داشته کارخانه ای تولیدی بوده است، که با همکاری این دو نفر از پرداخت مالیات فرار کرده است.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.