نرم افزارحسابداری صدگان

سونامی مالیات به پرسپولیس خورد

0 576

حسابداراپ

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص مسدود شدن حساب باشگاه پرسپولیس و بازشدن این حساب از سوی اداره مالیات، گفت: این موضوع موقتی است.


 به گزارش مهرسرپرست باشگاه پرسپولیس در توضیح بیشتر از خبرنگاران خواست که دنبال تیتر و حاشیه نباشند و به باشگاه کمک کنند. وی تصریح کرد: هر صنفی باید مالیات بدهد. یک بخش از مالیات، کاری است. یک نوع دیگر از مالیات هم عملکرد بنگاه نامیده می شود. در سالیان گذشته باشگاه پرسپولیس نتوانسته صورت استاندارد به اداره مالیات بدهد. حسابرس هم می گوید من نمی توانم این صورتهای مالی را بررسی کنم چون باید سند وجود داشته باشد.

پندار سیستم

طاهری خاطرنشان کرد: وزارت دارایی هم می گوید وقتی حسابرس این صورتها را قبول ندارد خودم علی الراس اقدام می کنم. در واقع هر چه پول به باشگاه آمده، ۲۵ درصد آنرا به خاطر مالیات بر می دارند. این مالیتها از سال ۸۷ تا سال ۹۲ است. الان بحث ما این است که در سالهای گذشته هیچ موقع ورودی باشگاه به هزینه ها فائق نیامده است. تراز باشگاه همواره منفی بوده است ولی بخش مالیات می گوید من به این مسائل کاری ندارم.

وی افزود: در این شرایط که به دنبال درآمدزایی هستیم، یکهو می بینیم که دچار این مشکلات می شویم. این موضوع باشگاه را دچار چالش مالی کرده است. شما هم کمک کنید که مسئولان نگاهشان عوض شود. من حتی از وزیر هم خواستم که ورود کند و چالش مالی حل شود.

 

 


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.