نرم افزارحسابداری صدگان

بانک مرکزی به دنبال اتصال به کردیت کارت‌ها

0 574

حسابداراپ

رئیس کل بانک مرکزی از اتصال کارت‌ بانک‌های داخلی با بانک‌های کشورهای همسایه خبر داد و گفت: رایزنی برای اتصال کردیت کارت‌ها در حال انجام است.

 

به گزارش میزان ولی‌الله سیف، در همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری با رویکرد اقتصاد مقاومتی با اشاره به دستاوردهای اقتصادی دولت اظهار کرد: از ماه ژانویه به تدریج ارتباطات بانکی گسترش یافته و سیاست حاکم بر نرخ ارز این بوده که به تدریج به سمت تک نرخی شدن پیش برویم.

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه تا پایان سال نرخ ارز یکسان خواهیم داشت، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند ارز خود را با نرخ بازار آزاد تبدیل کرده و سود افزایش سرمایه خود را با این نرخ‌ها انجام دهند.

وی در مورد عاملیت بانک‌های داخلی در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی، تصریح کرد: هر چه آورده سرمایه‌گذار خارجی بیشتر باشد مأموریت بیشتر و ظرفیت‌های متنوع‌تری انجام خواهد شد.

پندار سیستم

به گفته سیف تصویر فضای آینده برای تسهیل گردشگران خارجی مناسب بوده و مذاکراتی برای کارت‌های بین‌المللی ژاپنی، چینی و روسی انجام شده و در شرف نتیجه‌گیری است. اقدام سریع این بوده که امکان اتصال سوئیچ کارت‌های بانکی داخلی با سوئیچ کارت‌های کشورهای همسایه برقرار شود و در این راستا با کشورهای پاکستان، آذربایجان، عراق مذاکره صورت گرفته و نتایج مثبتی را به دنبال داشته است.

سیف افزود: همچنین کارت‌های اعتباری داخلی برای گردشگران از ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان فضای مناسبی را برای توسعه گردشگری ایجاد می‌کند.

 


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.