نرم افزارحسابداری صدگان

مهلت ۱۵ روزه به اصناف برای تهیه فاکتور رسمی خرید

0 694

حسابداراپ

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به آغاز طرح برخورد با لوازم‌خانگی قاچاق از فردا، گفت: با هماهنگی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به اصناف برای تهیه فاکتور رسمی ۱۵ روز فرصت داده شده است.


 محمد طحان‌پور با اشاره به آغاز طرح مبارزه با قاچاق کالا در حوزه لوازم خانگی، گفت: از فردا یک فرصت ۱۵ روزه برای تهیه فاکتور رسمی خرید کالا به اصناف داده می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه کالای بدون فاکتور قاچاق محسوب می‌شود، افزود: طبق روالی که بین اصناف وجود دارد، بسیاری از اصناف فاکتور رسمی هنگام خرید کالا دریافت نمی‌کنند، بنابراین طی مذاکره‌ای که با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام شده، یک فرصت ۱۵ روزه به اصناف برای تهیه فاکتور داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در فرصت ۱۵ روزه، اصناف باید حتما برای کالای خود فاکتور تهیه کنند، اظهار داشت: اگر پس از این مدت بازرسین در مراجعه به واحدهای صنفی با لوازم‌خانگی قاچاق مواجه شدند، کالای کشف شده ضبط می‌شود و دارنده کالا هم مشمول جریمه می‌شود.

طحان‌پور اظهار داشت: هنوز در مورد کالاهایی که در نتیجه اجرای طرح مبارزه با لوازم خانگی قاچاق در بازار ممکن است، ضبط شود تصمیمی اتخاذ نشده و تصمیم‌گیری در مورد آن به بعد موکول شده است.

منبع: فارس



 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.