نرم افزارحسابداری صدگان

هیات‌های حل اختلاف حداقل حقوق را برای کارگر بدون مدرک در نظر می‌گیرند.

0 545

حسابداراپ

 

 معمولا هیاتهای حل اختلاف اگر مدرک یا مستندی دال بر حقوقی بیشتر از حداقل حقوق ارائه نشود مبنا را همان حداقل حقوق می‌گذارند.


پندار سیستم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است: سلام .  من حدود یک سال در کارگاه کار می کردم و نه بیمه کرد نه حق و حوق را درست حسابی داد. من  رفتم اداره کار شکایت کردم و بعد از حدود دو ما برو بیا و کلی دوندگی که من اونجا کار کردم . {چون هیچ قراردای نداشتم و بیمه نکرده بود ولی حدود دو سه ماه اسمم توسط بازرس بیمه نوشته شده بود } رای صادر بر اساس کف پایه حقوق برای من صادر شد {چون کار فرما به هیچ وج به اداره کار یا بیمه نرفته و نمی رود} من عتراض کردم به رای صادر شده و قرار شد یک ماه دیگر دوباره به اداره بیمه بروم حقوق که من با کار فرما صحبت کرده بودم یک ونیم بود ولی او هر ماه به دلایلی ۱.۳۰۰ پرداخت می کرد که اخر مجبور به شکایت شدم و چون پرینت حسابی که من به اداره کار دادم هر بار با ماه دیگر فرق می کند چون مقداری را دستی میداد حتی حقوق ۱.۳۰۰ نیز با پیرنت قابل ثابت کردن نیست . آیا راهی هست که من بتوانم در جلسه دوم حقوق خود را ثابت کنم . لازم به ذکر است که من طراح و اپراتور دستگاه cnc میباشم و به طور معمول در شهرکی که من مشغول به کارم حقوق اپراتور  cncاز ۱.۳۰۰ تا ۲ ملیون می باشد ممنون.”

در این زمینه روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد: معمولا هیاتهای حل اختلاف اگر مدرک یا مستندی دال بر حقوقی بیشتر از حداقل حقوق ارائه نشود مبنا را همان حداقل حقوق می گذارند. ایرادی هم به عملکرد آنها نیست زیرا بدون مدرک متقن نمی توان رای بیشتر از حداقل حقوق صادر کرد. البته شما می توانید نرم میزان حقوق شغل خود را به هیاتهای حل اختلاف ارائه کنید.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.