نرم افزارحسابداری صدگان

اطلاعیه جدید درباره شرایط، اصلاحات و زمان جدید سومین آزمون فراگیر دولتی

0 809

حسابداراپ

  اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان انتشار اصلاحات دفترچه‌های راهنمای ثبت‌نام و شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهریورماه سال ۱۳۹۵ .


به اطلاع می‌رساند که وزارت آموزش و پرورش نیز از طریق برگزاری آزمون استخدامی نسبت به جذب تعداد ۱۰۰۰۰ نفر بصورت پیمانی اقدام می‌نماید که نحوه ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور و جزییات لازم در این خصوص در اطلاعیه‌ای که در تاریخ ۹۵/۷/۱۰ منتشر می‌‌شود، به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.در پایان به اطلاع‌ متقاضیان می‌رساند که تاریخ برگزاری آزمون در روز جمعه مورخ ۹۵/۸/۲۸ خواهد بود.

پندار سیستم

پیرو انتشار اطلاعیه مورخ ۹۵/۶/۷، بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور و دانشگاههای علوم پزشکی می‌رساند با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور اصلاحات جدیدی در دفترچه راهنمای مذکور صورت گرفته که این تغییرات طی اطلاعیه‌ای در روز شنبه مورخ ۱۰/۷/۹۵ در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر خواهد شد.

لذا ضرورت دارد داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند با عنایت به توضیحات مندرج در اطلاعیه مذکور در صورت علاقه‌مندی با مراجعه به قسمت ویرایش نسبت به ویرایش اطلاعات خود از تاریخ ۹۵/۷/۱۱ لغایت ۹۵/۷/۱۷ اقدام نمایند. ضمناً داوطلبانی که در این آزمون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، در صورت تمایل برای ثبت‌نام لازم است با توجه به دفترچه‌های راهنمای ثبت‌نام (سومین آزمون استخدامی متمرکز و استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) و همچنین اطلاعیه‌های اصلاحی مورخ ۹۵/۴/۳۱ و ۹۵/۵/۴ (که در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان موجود می‌باشد)، در بازه زمانی فوق (۹۵/۷/۱۱ لغایت ۹۵/۷/۱۷) نسبت ‌به ثبت‌نام اقدام نمایند.

همچنین به اطلاع می‌رساند که وزارت آموزش و پرورش نیز از طریق برگزاری آزمون استخدامی نسبت به جذب تعداد ۱۰۰۰۰ نفر بصورت پیمانی اقدام می‌نماید که نحوه ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور و جزییات لازم در این خصوص در اطلاعیه‌ای که در تاریخ ۹۵/۷/۱۰ منتشر می‌‌شود، به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.در پایان به اطلاع‌ متقاضیان می‌رساند که تاریخ برگزاری آزمون در روز جمعه مورخ ۹۵/۸/۲۸ خواهد بود.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.