نرم افزارحسابداری صدگان

شرکت‌های منتخب توزیع دستگاه‌های مکانیزه فروشگاهی معرفی می‌شوند

0 958

حسابداراپ

یکی از تأثیرات تجهیز اصناف به صندوق‌های مکانیزه اصناف اخذ مالیات به صورت عادلانه، شفاف و نظامند است. 

پندار سیستم


نایب رئیس اول اتاق اصناف ایران گفت: از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار بزودی اسامی شرکت‌هایی که برای توزیع دستگاه‌های مکانیزه فروشگاهی اعلام آمادگی کرده‌اند، اعلام می‌شود.

جلال‌الدین محمد شکریه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره اقدامات انجام شده برای تجهیز اصناف به نصب صندوق‌های مکانیزه فروشگاهی گفت: از طریق سامانه اتاق اصناف ایران، روزنامه‌های کثیرالانتشار و همچنین دعوت‌ رسمی و کتبی از شرکت‌های تولید‌کننده نرم‌افزار و سخت‌افزار دعوت شده تا در این پروژه ملی و برای تأمین دستگاه‌های مورد نیاز ما را یاری دهند.

نایب رئیس اول اتاق اصناف ایران با بیان اینکه جلسه‌ای هم با شرکت‌هایی که کار انفورماتیک بانک‌ها را انجام می‌دهند برگزار شده تا در راستای این طرح اقداماتی را انجام دهند، افزود: دعوت از تمام شرکت‌ها و برگزاری این جلسات در راستای جلوگیری از ایجاد هر گونه رانت برای شرکت‌هاست.

وی با بیان اینکه طی نامه‌ای از سوی اتاق اصناف ایران به بورس اعلام شده تاکنون به هیچ شرکتی مجوز رسمی برای توزیع دستگاه‌های مکانیزه فروشگاهی داده نشده است، گفت: بزودی در مورد شرکت‌هایی که در این رابطه اعلام آمادگی کرده‌اند تصمیم‌گیری و شرکت‌های منتخب برای توزیع دستگاه‌های مکانیزه فروشگا‌هی از طریق روزنامه‌های پرتیراژ اعلام می‌شوند.

شکریه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۰ رسته شغلی موظف به نصب صندوق‌های مکانیزه فروشگاهی هستند، گفت: یقینا گروه‌های جدید شغلی که ملزم به نصب این صندوق‌ها هستند توسط سازمان امور مالیاتی کشور اعلام می‌شود.

نایب رئیس اول اتاق اصناف ایران با بیان اینکه بیش از ۲۳۰۰ رسته شغلی در کشور موجود است، گفت: اگر صندوق‌های مکانیزه فروشگاهی در فروشگاه‌هایی که شامل ۳۰ رسته شغلی موظف به نصب این دستگاه‌ها هستند، نصب نشود از معافیت مالیاتی که در ابتدای هر سال سازمان امور مالیاتی در نظر می‌گیرد حذف می‌شوند.

براساس این گزارش: یکی از تأثیرات تجهیز اصناف به صندوق‌های مکانیزه اصناف اخذ مالیات به صورت عادلانه، شفاف و نظامند است.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.