نرم افزارحسابداری صدگان

پنهان‌کاری مالیاتی ترامپ

0 665

حسابداراپ

امتناع ترامپ از انتشار اظهارنامه مالیاتی خود، وی را در معرض انتقاد میلیاردر معروف آمریکایی قرار داد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از نیویورک تایمز، «وارن بافت» – سرمایه‌دار بزرگ آمریکایی – روز گذشته دونالد ترامپ – نامزد انتخاباتی جمهوری‌خواهان – را به دلیل امتناع از انتشار اظهارنامه مالیاتی خود به شدت مورد انتقاد قرار داد. وی گفت: ترامپ بدون تردید چیزی برای پنهان کردن دارد و با منتشر نکردن اظهارنامه مالیاتی خود می‌خواهد رای‌دهندگان آمریکایی را درمورد موفقیت‌های تجاری و توانمندی ادعایی خود برای بهبود اقتصاد آمریکا فریب دهد.

ابراز تردید این سرمایه‌گذار معروف آمریکایی در موفقیت‌های تجاری نامزد جمهوری‌خواهان در شرایطی صورت می‌گیرد که بسیاری از طرفداران ترامپ، معتقدند موفقیتهای تجاری او فقدان تجربه سیاسی وی را برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جبران می‌کند.

پندار سیستم

بافت روز گذشته در زادگاه خود – اوماها – در تجمع انتخاباتی هیلاری کلینتون – نامزد حزب دموکرات – حضور پیدا کرد. وی گفت برای جلوگیری از پیروزی ترامپ در انتخابات، به نمایندگی از کلینتون شخصاً ۱۰ نفر را در روز انتخابات از شهر اوماها در ایالت نبراسکا به پای صندوق‌های رای‌ خواهد برد.

وی آخرین میلیاردری است که علناً علیه نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری‌ آمریکا موضع‌گیری می‌کند. هیلاری کلینتون با جلب حمایت سرمایه‌داران بزرگ آمریکا و هدایت انتقادها به سمت پنهان‌کاری مالیاتی ترامپ سعی دارد هوش اقتصادی نامزد جمهوری‌خواهان که همواره در طول رقابت‌های انتخاباتی به آن بالیده است را به چالش بکشد.

آخرین نظرسنجی تلفنی شبکه خبری سی‌بی‌اس نیوز نشان می‌دهد که کلینتون پس از معرفی شدن ترامپ به عنوان نامزد نهایی جمهوری‌خواهان تنها با اختلاف ۳ درصد (۴۴ به ۴۱) جلوتر از او قرار دارد. به همین دلیل، کمپین انتخاباتی کلینتون تاکید ویژه‌ای برروی برپایی تجمعات انتخاباتی در ایالت‌هایی مانند نبراسکا دارد که از قدیم آرای انتخاباتی آن در حمایت از جمهوری‌خواهان به صندوق‌های رای ریخته شده است.

کلینتون اگر بتواند با حمایت میلیاردرهایی مانند بافت موفقیت تجاری ترامپ را به عامل دیگری غیر از شم اقتصادی بالای او نسبت دهد، می‌تواند ضمن افزایش فاصله خود با نامزد جمهوری‌خواهان، مسیر پیروزی خود را در انتخابات نوامبر هموارتر کند.

منبع: دنیای اقتصاد



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.