- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

پرداخت حق بیمه سهم کارفرمای جانبازان و آزادگان در شهرک‌های صنعتی

معاون وزیر صنعت گفت: با توافق صورت گرفته میان وزارت صنعت و بنیاد شهید، حق بیمه سهم کارفرمای جانبازان، آزادگان و فرزندان شاهد به میزان ۱۰۰ درصد از سوی سازمان صنایع کوچک پرداخت می شود.


به گزارش خبرگزاری مهر، علی یزدانی گفت: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد شهید، آمادگی خود را برای همکاری با این نهاد اعلام کرده و پیشنهاد می‌کند بنیاد، نماینده‌های خود را برای اشتغال به کار ایثارگران در ۱۱۰ شهرک و ناحیه صنعتی معرفی کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، ایجاد شرایط لازم به منظور هم‌افزایی صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را از برنامه‌های این سازمان توصیف و خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از صنایع کوچک و متوسط و تلاش مستمر دولت در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بسترهای مناسب برای توسعه شبکه‌ها و خوشه‌های صنعتی در محدوده شهرکها و نواحی صنعتی فراهم شده است.

وی در ادامه کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری در شهرک های صنعتی از جمله راه دسترسی، آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه‌خانه مرکزی فاضلاب و فراهم بودن امکانات جانبی مورد نیاز برای تولید را از مزایای استقرار واحدهای صنعتی در این مناطق برشمرد و گفت:سازمان آمادگی دارد فضای اداری جهت استقرار نماینده بنیاد به منظور تامین نیروی کار مورد نیاز واحدهای مستقر در شهرکها و  نواحی صنعتی را در اختیار این مجموعه قرار دهد.

یزدانی در پایان با اشاره به ایجاد ۹۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در کشور تصریح کرد: از این تعداد، ۷۸۰ شهرک و ناحیه صنعتی در مرحله واگذاری زمین به بخش غیردولتی قرار دارد.