نرم افزارحسابداری صدگان

هزینه‌کرد واحدهای صنعتی برای امور پژوهشی از مالیات آنها کسر می‌شود.

0 777

حسابداراپ

معاون مدیرکل دفتر فنی و حسابرسی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: سازمان امور مالیاتی کشور به منظور حمایت از فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی هزینه‌کرد اقدامات پژوهشی واحدهای صنعتی را بعد از ارائه تایید‌نامه از مالیات آنها کسر می‌کند.


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد برزگری صبح امروز در مراسم اختتامیه چهل و نهمین اجلاس معاونان پژوهشی و فناوری دانشگاه‌های کشور در اردبیل اظهار کرد: سیاست سازمان امور مالیاتی کشور حمایت از اقدامات و فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است و می‌خواهیم که زمینه در این رابطه گسترش یابد و در حد توان از اینگونه فعالیت‌ها حمایت می‌کنیم.

پندار سیستم

وی یادآور شد: از ۸ فروردین‌ماه سال جاری تمامی فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و یا فعالیت‌هایی که در پارک‌های علم و فناوری و یا شهرک‌های فناور انجام می‌شود با ارائه تایید نامه از پارک‌های علم و فناوری و پارک‌های علم و فناوری مشمول معافیت مالیاتی خواهند بود که این اقدام نیز در راستای حمایت از اینگونه پژوهش‌ها انجام می‌شود.

معاون مدیرکل دفتر فنی و حسابرسی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: سعی کردیم که پژوهش و حرکت‌های مبتنی بر خلاقیت در واحدهای صنعتی نیز گسترش یابد که امر کسر از مالیات و معافیت از مالیات از سوی سازمان امور مالیاتی کشور در این زمینه صورت می‌گیرد.

برزگری بیان کرد: مسؤولان دانشگاه‌ها باید توجه داشته باشند که تمامی فعالیت‌های اقتصادی حتما باید در قالب اظهارنامه دفاتر و اسناد تقدیم امور مالیاتی شود تا بعد از آن دچار مشکلی در زمینه حسابرسی به اینگونه موارد نباشیم.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.