نرم افزارحسابداری صدگان

نوبخت: ۱۹هزار نفر در کشور استخدام می شوند.

0 570

حسابداراپ

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بیش از ۱۹ هزار نفر امسال در بدنه دولت و دستگاه ها و سازمان های مختلف کشور استخدام می شوند.


به گزارش صنعت ما، محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اولویت اصلی و بخش عمده ای از این استخدام ها مربوط به نیروهای قراردادی در سازمان های مختلف است.
وی تصریح کرد: کار ثبت نام در برخی از رشته ها و سازمان های مختلف آغاز شده و در حال انجام است.

نوبخت در پاسخ به سئوالی در خصوص تغییرات احتمالی در کابینه دولت یازدهم ظرف یک سال باقی مانده، افزود: اولویت و برنامه اساسی در این مدت تکمیل کارهای نیمه تمام بویژه در حوزه اقتصاد و رونق تولید خواهد بود.

پندار سیستم

وی با تقدیر از حضور پرشور و استقبال گرم مردم قدرشناس کهگیلویه وبویراحمد از رئیس جمهوری و هیات دولت، افزود: این استان با ظرفیت و پر استعداد شایسته خدمت و نگاه ویژه از سوی دولمتردان است.

رئیس جمهوری و هیات دولت در سی امین سفر استانی صبح یکشنبه ۲۴مرداد ۹۵ وارد یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد شدند.

اختصاص ۹هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۴۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در بخش های مختلف و یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال یارانه تسهیلات بانکی برای کمک به واحدهای تولید و صنعتی مشکل دار،مهمترین دستاورد سفر دو روزه کاروان تدبیر وامید به کهگیلویه وبویراحمد بود.

دولتمردان یازدهم از ۲۴دی سال ۹۲ تاکنون به استانهای خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان،چهارمحال و بختیاری،اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی ، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان ، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستانهای استان تهران (شهریار ، ملارد و قدس، اسلامشهر، ری، رباط کریم و بهارستان)، خراسان شمالی، کردستان، همدان، مازندران، یزد، سمنان، کرمان، آذربایجان غربی و کرمانشاه سفر کرده بود.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.