نرم افزارحسابداری صدگان

قانون استخدام موروثی صحت دارد؟ آیاپسر به جای پدر استخدام دولتی می شود؟

0 2,175

حسابداراپ

 چرا قانون استخدام پسر به جای پدر در برخی ادارات و سازمانها مانند آتش نشانی رعایت نمی شود.


پندار سیستم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از کاربران سرویس مشکلات مردم که خود را مصطفی معرفی کرده درباره استخدام خود در شهرداری و سازمان آتش نشانی نوشته: سلام من دارای مدرک مهندسی عمران هستم پدرم بازنشسته شهرداری تهران در قسمت آتش نشانی هست. مااین قانون و در همه جا داریم یه فرزند جای پدرخود میتونه استخدام شه واقعا من کجا نامه بنویسم به کی بگم چه کار کنم راهنمایی کنید
بد نیست درباره این کامنت، ابلاغیه ای را که به نوشته روزنامه خراسان، دولت در اواخر فروردین ماه امسال منتشر کرد، بازخوانی کنیم. روزنامه خراسان نوشت: در پی بروز برخی شایعات مبنی بر استخدام پسر به جای پدر در برخی دستگاه‌های اجرایی، دولت ابلاغیه‌ای صادر کرد.
پس از بروز برخی ابهامات درباره اجرای برخی مفاد قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و انتشار برخی شایعات مبنی بر امکان جایگزینی پسر به جای پدر در ادارات، مقام مسئول با ارسال ابلاغیه‌ای به تعدادی از دستگاه‌های اجرایی، تاکید کرده که مسئولان مربوطه باید توجه داشته باشند که تکلیف دستگاه‌های مشمول قانون مذکور درباره استخدام و جایگزین کردن یکی از فرزندان شهید، جانبازان و سایر ایثارگران به معنای استخدام یکی از فرزندان بازنشستگان ایثارگر همان دستگاه نیست و امکان استخدام هر یک از فرزندان شهید، جانبازان و… اعم از این که یکی از والدین آن ها بازنشسته دستگاه مربوط باشند یا خیر، وجود دارد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.