نرم افزارحسابداری صدگان

شفافیت نظام مالیاتی با توسعه فروشگاههای زنجیره ای

0 787

حسابداراپ

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت توسعه فروشگاههای زنجیره ای را در کشور سبب شفافیت نظام مالیاتی اعلام کرد.

پندار سیستم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مجتبی خسروتاج در مراسم افتتاح اولین اتحادیه سراسری فروشگاههای زنجیره ای کشور با اشاره به تاثیر مثبت فروشگاههای زنجیره ای در اقتصاد کلان کشور افزود: ذخیره سازی ایمنی و سلامت کالا خدماتی است که در قالب فروشگاههای زنجیره ای بخشهای مختلف کشور، دولت و مردم می توانند از آن بهره مند شوند.

وی فروشگاههای زنجیره ای را سبب ارتقاء کیفیت کالای ایرانی دانست و تصریح کرد: با توجه به علاقه مندی واحدهای تولیدی برای ارائه کالاهای مورد تایید مصرف کننده، فروشگاه های زنجیره ای امکان تامین این نیاز را دارند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به فراهم بودن شرایط در فروشگاههای زنجیره ای برای سفارش کالا به تولید کنندگان با دقت در مسائل کیفی کالا افزود : فروشگاههای زنجیره ای با دقت بر تولید استاندارد کالا سبب سوق دادن تولید کننده برای تولید کالا براساس نیاز مشتری خواهد بود.
خسروتاج با اشاره به اهمیت قرارگرفتن تولیدکنندگان داخل در فضای رقابتی گفت: ایجاد فضای رقابتی در داخل سبب آمادگی تولیدکنندگان داخلی برای توسعه صادرات و ورود به بازارهای جهانی خواهد شد.
وی قاچاق را معضل اقتصاد کشور دانست و ادامه داد: فروشگاههای زنجیره ای به علت تمرکز و کنترل ورود یا خروج کالا مانع از عرضه کالای قاچاق در این بخش می شود.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.