نرم افزارحسابداری صدگان

بروزشدن‌ محاسبات‌ بیمه‌ای‌ تامین‌ اجتماعی

0 688

حسابداراپ

رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور در بیمارستان میلاد در جلسه‌ای با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مدیران ارشد این سازمان، پیرامون مسایل و موضوعات تامین اجتماعی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

پندار سیستم


به گزارش ایسنا، دکتر سید تقی نوربخش در این جلسه گفت: سال گذشته حدود ١٤ درصد لوایح و طرحهایی که در مجلس مطرح شد به نوعی مربوط به سازمان تامین اجتماعی بود.
و ی با تاکید بر تعامل تامین اجتماعی با مجلس و کمیسیون اجتماعی گفت: معتقدیم این کار باعث تفاهم بهتر و حل مشکلات بیمه شدگان می شود.
نوربخش با ذکر تاریخچه‌ای از سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: حدود یک هزار واحد اجرایی در سراسر کشور عملیات بیمه‌ای تامین اجتماعی را به عهده دارند و ٧٤ بیمارستان و حدود ٢٧٠ مرکز درمانی نیز بصورت ملکی خدمات درمانی ارائه می دهند. علاوه براین سازمان تامین اجتماعی با حدود ٤٥ هزار  و ٧٣٠ مرکز درمانی طرف قرار داد است.
وی اظهار کرد: بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که خدمات درمانی، بیمه ای و بازنشستگی از این سازمان دریافت می کنند.
مدیر عامل تامین اجتماعی تاکید کرد: حمایت این سازمان از بیمه شدگان از مرحله جنینی آغاز تا بعد از مرگ ادامه می یابد.
نوربخش بودجه سال جاری سازمان تامین اجتماعی را  حدود٧٢ هزار میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: این مبلغ یک سوم بودجه کل کشور است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وی تصریح کرد: در سال جاری محاسبات بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی بعد از ٤٠ سال توسط سازمان جهانی کار به روز خواهد شد.
در این دیدار معاونین سازمان نیز به ارائه گزارشی از اقدامات تخصصی خود پرداختند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.