نرم افزارحسابداری صدگان

افزایش حقوق کارکنان دولت شامل چه مشاغل و پست هایی می شود؟

0 693

حسابداراپ

برخی از کارمندان دولتی می گویند افزایش حقوق امسال کارکنان دولت، شامل پست های خاص و کارشناسی شده. این موضوع را از سخنگوی دولت سوال کردیم.


به گزارش خبرآنلاین، برخی بارها پرسیده اندچرا افزایش حقوق کارکنان دولت، امسال شامل حال آنها نشده.

پندار سیستم

یکی از این آنان که خود را جلیل معرفی کرده در این باره نوشته است: افزایش ۳۵ درصد حقوق جهاد کشاورزی فارس فقط به یه عده خاص با پستهای کارشناسی تعلق گرفته و مابقی هیچ، این یعنی تبعیض که سازمان جهاد کشاورزی فارس و در راس آن وزارت جهاد اتخاذ کرده و در مورد حقوق بگیران و یادگاران دفاع مقدس که در آستانه بازنشستگی هستند و نتوانسته اند مدرک تحصیلی خویش را با توجه به خدمات خالصانه در دفاع مقدس وخدمت رسانی به روستاهادر دوران جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی اخذ کنند ظلم شده است. سازمان جهاد کشاورزی فارس و در راس آن آقای دکتر قاسمی رییس سازمان که خود زینفع هستند هیچگونه توجهی به قشر ضعیف سازمان که با کمترین حقوق و با هزاران مشکلات گذران زندگی میکنند ندارد دین و حکومت دینی اجازه ظلم و تبعیض را به هیچ کس نداده است. اگر حقی داریم حلال نمیکنیم.

پاسخ سخنگوی دولت
محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در پاسخ به این سئوال و سوالات مشابه دیگر مخاطبان سرویس مشکلات مردم که پرسیده بودند آیا افزایش حقوق ها شامل کارمندان دولت که در پست های غیرکارشناسی شاغلند می شود؟

در آخرین نشست خبری خود جواب داد: همه کارکنان دولت از افزایش ۱۲ درصدی استفاده می کنند. البته این افزایش برای کارکنان رسمی است. افزایش حقوق و دستمزد به کارمندان کارشناس و غیرکارشناس داده می شود.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.