نرم افزارحسابداری صدگان

مشکلات مالیات دهندگان با اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی/ راهنمای ثبت اظهارنامه و دانلود نرم افزار

1 2,949

حسابداراپ

تغییر مرورگر، تنظیم فونت و حروف دریافت مطالب اینترنتی در رایانه گیرنده از اصلی ترین اقداماتی است که مودی مالیاتی برای دیدن محتویات سایت و دانلود نرم افزار مربوط به اظهارنامه مالیاتی باید انجام دهد.

 یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم گلایه کرده چرا سایت سازمانی مالیاتی کشور کار نمی کند و امکان صدور اظهارنامه مالیاتی نیست.

پندار سیستم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عدم اتکای دولت تدبیر و امید به درآمد نفتی باعث شده تا افزایش درآمدهای مالیاتی در کفه دیگر ترازو در دستور کار دولت قرار گیرد. برای دسترسی همه مالیات دهندگان به امکانات برابر برای تعیین میزان پرداخت مالیات، سازمان مالیاتی دریافت اظهارنامه الکترونیکی مالیات را در دستور کار قرار داده و به همین منظور، سایت این سازمان نسخه های قابل استفاده ای از نرم افزار اظهارنامه نامه مالیاتی را در اختیار کاربران و مودیان مالیاتی قرار داده است.

با این حال برخی از مردم در سرویس مشکلات مردم گلایه کرده اند امکان دسترسی به اظهارنامه مالیاتی و نرم افزار مربوطه را ندارند. یکی از مخاطبان سرویس نوشته: این اداره خیلی محترم دارایی تا آخر خرداد ماه فرصت داده است تا ملت بدبخت به سایت ایشان رفته ، اظهار نامه مالیاتی پرکنند… من الان حدود یک ماه است مدام این برنامه ی ایشان را دانلود می کنم اما همه آنها فقط و فقط علامت سئوال به جای حروف نشان میدهد… این را در چند سیستم و لپتاپ هم امتحان کردم… فایده ای ندارد خیلی وقتها هم کل سایت دارایی از دسترس خارج است… انصافا اگر این برای مردم آزاری و یا احتمالا گرفتن دیر کرد و غیره نیست رسیدگی کنید.
به نظر می رسد مشکل اصلی این مخاطب، مرورگر باشد. سایت سازمان مالیاتی به خوبی با مرورگرهای نسخه به روز اینترنت اکسپلورر و گوگل کروم سازگاری دارد و به خوبی فونتها و حروف نمایش داده می شود.
تغییر مرورگر، تنظیم فونت و حروف دریافت مطالب اینترنتی در رایانه گیرنده از اصلی ترین اقداماتی است که مودی مالیاتی برای دیدن محتویات سایت و دانلود نرم افزار مربوط به اظهارنامه مالیاتی باید انجام دهد.
همچنین با مراجعه به این صفحه http://e4.tax.gov.ir/Pages/action/show/4 و نصب نرم افزارهای لازم می توانید مشکل خود را حل کنید.
در این صفحه انواع خطاها و پرسشهای رایج درباره تکمیل فرم اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی پاسخ و توضیح داده شده است.



محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. سید حسین حسینی می گوید

    نحوه تنظیم و دانلود اظهارنامه مشاغل را ارسال کنید صدبار تلاش کردم اما نشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.