- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

قانون مدیریت خدمات کشوری یک سال دیگر هم تمدید شد

قانون مدیریت خدمات کشوری [1] که در سال ۸۶ تصویب و به مدت ۵ سال به طور آزمایشی اجرا شد، به مدت یک سال دیگر هم در سال ۹۵ تمدید شد.


به نقل از روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران، مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸/۷/۱۳۸۶ و اصلاحات بعدی آن تا پایان سال ۱۳۹۵ تمدید می‌شود.

در نامه علی لاریجانی رئیس مجلس به حجت الاسلام حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران نوشته شده، آمده است: عطف به نامه شماره ۱۶۹۵۸۹/۵۰۷۰۰ مورخ ۲۵/۱۲/۱۳۹۴ در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم (۱۲۳) قانون اساسی جمهوری اسلامی ‌ ایران قانون تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری که با عنوان لایحه دوفوریتی به مجلس شورای اسلامی تقدیم گردیده بود، با تصویب در جلسه علنی روز دوشنبه مورخ ۲۰/۲/۱۳۹۵ و تأیید شورای محترم نگهبان، به پیوست ابلاغ می‌شود.

همچنین حسن روحانی در نامه دیگری خطاب به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، اجرای این قانون را ابلاغ کرد.

در این نامه آمده است:

در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به پیوست «قانون تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری» که در جلسه علنی روز دوشنبه مورخ بیستم اردیبهشت ماه یکهزار و سیصد و نود و پنج مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹/۲/۱۳۹۵ به تأیید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره ۱۳۴۴۳/۶۹۱ مورخ ۴/۳/۱۳۹۵ مجلس شورای اسلامی واصل گردیده، جهت اجرا ابلاغ می‌شود.


رئیس جمهور ـ حسن روحانی


قانون تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری

ماده ‌واحده ـ مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸/۷/۱۳۸۶ و اصلاحات بعدی آن تا پایان سال ۱۳۹۵ تمدید می‌شود.

قانون فوق مشتمل بر ماده‌واحده در جلسه علنی روز دوشنبه مورخ بیستم اردیبهشت‌ماه یکهزار و سیصد و نود و پنج مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ ۲۹/۲/۱۳۹۵ به تأیید شورای نگهبان رسید.


رئیس مجلس شورای اسلامی ـ علی لاریجانی