نرم افزارحسابداری صدگان

جزئیات پرداخت حقوق و مزایای معوقه کارکنان دولت

0 566

حسابداراپ

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: با ابلاغ بودجه سال ۹۵، حقوق و مزایای کارکنان دولت و معوقه ۲ ماه نخست امسال در فیش حقوقی خردادماه پرداخت می‌شود.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از  پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت احیای هفت هزار و ۷۰۰ واحد تولیدی و صنعتی با ۱۶ هزار میلیارد تومان را از برنامه‌های اقتصادی در سال جاری اعلام کرد و گفت: اعتبار لازم برای احیای این واحدها تولیدی و صنعتی که عمده آنها با مشکل مالی مواجهند، تامین شده است.

وی افزود:‌ سهم اعتباری و پروژه‌های قابل احیای استان‌ها پیش‌بینی شده و به زودی سهم اعتباری برای احیای واحدهای تولیدی و صنعتی ابلاغ می شود.

سخنگوی دولت از آمادگی دولت برای واگذاری تمامی ۲ هزار طرح نیمه تمام عمرانی کشور به بخش خصوصی خبر داد و گفت: دولت هیچ مشکلی برای واگذاری این طرح‌ها به بخش خصوصی نخواهد داشت و در این راستا نیز سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از حمایت‌های دولتی بهره‌مند می‌شوند.

پندار سیستم

سخنگوی دولت گفت که رئیس‌جمهوری بودجه سال ۹۵ را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ابلاغ کرده و این سازمان نیز به زودی بودجه را به استان‌های کشور ابلاغ می‌کند.

نوبخت ادامه داد: با ابلاغ بودجه سال ۹۵، حقوق و مزایای کارکنان دولت و معوقه ۲ ماه نخست امسال در فیش حقوقی خرداد ماه اعمال و پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: تلاش این سازمان برای تایید بودجه سال ۹۵ پیش از سال جاری در مجلس شورای اسلامی برای بروز کردن پرداخت‌ها دولت به خصوص به کارمندان صورت گرفت.

وی با اشاره به در پیش بودن اجرای برنامه ششم توسعه کشور گفت: در این برنامه استان‌های کشور به ۹ منطقه تقسیم می‌شود و سهم اعتباری هر استان نیز با توجه به مشابهت اقلیمی، صنعتی و ظرفیت‌های پنهان تخصیص می‌یابد.

نوبخت در پایان خاطرنشان کرد: براساس برنامه ششم، تمام استان‌ها علاوه بر برنامه توسعه پنج ساله، برنامه توسعه منطقه‌ای نیز خواهند داشت.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.