نرم افزارحسابداری صدگان

چراغ بورس قرمز شد

0 505

حسابداراپ

در اولین روز از معاملات هفته، تالار شیشه‌ای شاهد ریزش نسبتا شدید شاخص بورس اوراق بهادار تا مقدار ۷۷ هزار و ۴۲۳ واحد بود.


به گزارش ایلنا ؛ شاخص بورس اوراق بهادار ایران در اولین روز هفته معاملات، با ریزش ۶۱۰ واحد وارد کانال ۷۷ هزار و ۴۲۳ واحدی شد و با این حساب در معاملات امروز تالار شیشه ای، بیشتر نمادها رنگ قرمز به خود گرفتند.

روند اصلاحی شاخص که از هفته اول معاملات امسال شکل گرفته بود ظاهرا ادامه دارد هر چند که روزهایی شاخصِ کلِ بورس، روند مثبتی هم تجربه کرد.

پندار سیستم

در هفته های پایانی سال ۱۳۹۴ شاخص بورس اوراق بهادار تهران توانسته بود رشد شدیدی را شاهد باشد که آن رشد باعث شد سرمایه گذاران بازار سرمایه در برخی از نمادها با سود های ۳ برابری مواجه شوند. ظاهرا روند معاملات در آن روزها هنوز جو بازار را آرام نکرده و باعث شده که انتظارات سرمایه گذاران بورس به حدی غیر طبیعی رشد کند به طوری که در این روزها صف های خرید و فروش روی سهام هایی خاص بدون هیچ محرکی رخ دهد.

امروز نماد های شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و گسترش نفت و گاز پارسیان از معدود نمادهای سبز بازار بودند و تلاش خود را کردند تا از افت شاخص بورس جلوگیری کنند.

ارزش معاملات تالار شیشه ای، امروز به بیش از ۳۳۶ میلیارد تومان رسید که این مبلغ ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و ۱۸ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله در ۸۲ هزار و ۲۴۷ نوبت داد و ستد بود.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.