نرم افزارحسابداری صدگان

چراغ بورس سبز شد

0 811

حسابداراپ

شاخص بورس در پایان معاملات امروز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه با ۱۵۵ واحد افزایش به ۷۶ هزار و ۱۳۸واحد رسید و بعد از یک هفته سقوط در اولین روز این هفته سبز باقی ماند.

پندار سیستم


این در حالی است کهايران‌ خودرو،سرمايه‌گذاري‌غدير(هلدينگ‌)،بانك پاسارگاد،گروه مپنا (سهامي عام)،فولاد خوزستان،بانك ملت،ايران‌ ترانسفو،سرمايه‌گذاري‌ سايپا،گروه‌بهمن‌،پارس‌ خودرو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس امروز گذاشتند .

شاخص بورس در پایان معاملات امروز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه با ۱۵۵ واحد افزایش به ۷۶ هزار و ۱۳۸واحد رسید و بعد از یک هفته سقوط در اولین روز این هفته سبز باقی ماند. این در حالی است کهايران‌ خودرو،سرمايه‌گذاري‌غدير(هلدينگ‌)،بانك پاسارگاد،گروه مپنا (سهامي عام)،فولاد خوزستان،بانك ملت،ايران‌ ترانسفو،سرمايه‌گذاري‌ سايپا،گروه‌بهمن‌،پارس‌ خودرو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس امروز گذاشتند .
در بازار سرمایه امروز شاخص فرابورس با افزایش ۳ واحدی به ۷۹۷ واحد رسید و در پایان معاملات اولین روز بورسی این هفته سبز باقی ماند.
همچنین در بازار آیفکس امروز سهامي ذوب آهن اصفهان، فولاد هرمزگان جنوب،فولاد هرمزگان جنوب،فولاد هرمزگان جنوب،بانك دي،شركت اعتباري كوثر مركزي،بهمن ديزل،گروه سرمايه گذاري ميراث فرهنگي،توليد برق عسلويه مپنا،گروه صنايع كاغذ پارس،نفت ايرانول،پالايش نفت لاوان بیشترین تاثیر را بر سبز شدن شاخص فرابورس گذاشتند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.