نرم افزارحسابداری صدگان

پرداخت حق بیمه از دو یا چند کارگاه در چه مواردی موثر است

0 1,813

حسابداراپ

اگر برای یک فرد ۳۰ روز بیمه در یک شرکت رد بشود و ۲۰ روز بیمه در شرکت دیگرو مجموع مبالغ هم از سقف بیمه بیشتر نباشد . آیا با توجه به اینکه مجموع روزها بیشتر از یک ماه است مجموع مبلغ رد شده در ۲ شرکت برای بازنشستگی محاسبه میشود یا نه؟


رداخت حق بیمه از دو یا چند کارگاه فقط در میزان خدمات و مزایای بیمه گذار موثر است و تاثیری در سابقه ندارد.

پندار سیستم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است:” اگر برای یک فرد ۳۰ روز بیمه در یک شرکت رد بشه و ۲۰ روز بیمه در شرکت دیگه ای رد بشه و مجموع مبالغ هم از سقف بیمه بیشتر نباشد . آیا با توجه به اینکه مجموع روزها بیشتر از یک ماه است مجموع مبلغ رد شده در ۲ شرکت برای بازنشستگی محاسبه میشه یا نه؟و این موضوع چه فرقی دارد با اینکه در همان ۲ شرکت مذکور ۲۰ روزبیمه و ۱۰ روزبیمه رد بشه .یعنی برای اینکه مجموع مبالغ رد شده در لیست های بیمه برای مزایای یک فرد مورد نظر قرار بگیرد آیا باید حتما مجموع روزها هم از ۳۰ روز بیشتر نشود؟ با تشکر “

در این باره روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد:” حداکثر مدت ایجاد سابقه در ماه همان ۳۰ روز یا در ماههای ۳۱ روزه ۳۱ روز است. بنابراین امکان این که در یک ماه ۴۰ روز سابقه منظور شود وجود ندارد. پرداخت از دو یا چند کارگاه تا سقف حق بیمه مقرر فقط در میزان خدمات و مزایای بیمه تاثیر گذار است.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.