نرم افزارحسابداری صدگان

هزینه نقل و انتقال سوابق بیمه ای بعهده تامین اجتماعی است

0 880

حسابداراپ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با بررسی های صورت گرفته، هزینه نقل و انتقال سوابق بیمه ای اعضای صندوق آینده ساز، بر عهده سازمان تأمین اجتماعی قرار می گیرد.

پندار سیستم


محمد اسماعیل سعیدی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تمامی اعضای صندوق آینده ساز با تمایل خود می توانند بدون پرداخت هزینه نقل و انتقال سوابق بیمه ای، بیمه پرداز سازمان تأمین اجتماعی شوند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر تصریح کرد: سعی کرده ایم تا هزینه نقل و انتقالات سوابق بیمه ای را از دوش اعضای صندوق آینده ساز برداشته و برعهده سازمان تأمین اجتماعی قرار دهیم که قطعاً با تصویب و قانونی شدن موضوع مذکور، این سازمان مکلف به پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعضای صندوق آینده ساز تحت فشار شدیدی قرار دارند، ادامه داد: در تلاشیم تا تمامی حقوق به حق اعضای صندوق آینده ساز که قشر عظیمی از آنها کارگران زحمت کش هستند، را برگردانیم و امیدواریم هر چه سریعتر این طرح به تصویب نهایی برسد.

سعیدی گفت: با قانونی شدن این طرح، سازمان تأمین اجتماعی مکلف به تداوم و استمرار بیمه اعضای صندوق اینده ساز و بر عهده گرفتن هزینه نقل و انتقال سوابق آنها خواهد شد و نیز باید پس از دریافت امکانات، منابع و مطالبات معوق صندوق، اعضا را با برخورداری از مزایا ،تحت پوشش قرار دهد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.