نرم افزارحسابداری صدگان

شاخص کل بورس با ۳۱۲ واحد تقویت به ۷۶ هزار و ۲۹۲ واحد رسید

0 546

حسابداراپ

ارزش روز بازار امروز به ۳۳۰ هزار میلیارد تومان رسید. امروز معامله‌گران بورسی بیش از یک میلیارد سهم در قالب ۷۲ هزار نوبت معامله و به ارزش ۲۳۰ میلیارد تومان دادوستد کردند.

پندار سیستم

 

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز به ۷۶ هزار و ۲۹۲ واحد رسید.

به گزارش فارس، بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه‌شنبه با ۳۱۲ واحد افزایش به رقم ۷۶ هزار و ۲۹۲ واحد رسید.

همچنین شاخص هم‌وزن با ۹۱ واحد افزایش به ۱۳ هزار و ۷۰۷ واحد رسید.

ارزش روز بازار امروز به ۳۳۰ هزار میلیارد تومان رسید. امروز معامله‌گران بورسی بیش از یک میلیارد سهم در قالب ۷۲ هزار نوبت معامله و به ارزش ۲۳۰ میلیارد تومان دادوستد کردند.

امروز شاخص قیمت با معیار وزنی – ارزشی ۱۱۷ واحد افزایش یافته و به رقم ۲۸ هزار و ۷۰۲ واحد رسید. همچنین شاخص قیمت با معیار هم‌وزنی با ۷۵ واحد افزایش به ۱۱ هزار و ۳۹۵ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۳۳۰ واحد تقویت به ۴۸ هزار و ۶۲۵ واحد رسید، شاخص بازار اول بورس با ۳۱۰ واحد افزایش به ۵۳ هزار و ۳۰۵ واحد و شاخص بازار دوم بورس با ۱۳۹ واحد افزایش به ۱۶۷ هزار و ۳۰۶ واحد رسید.

امروز نمادهای تأثیرگذار در تقویت شاخص شامل شبندر، شپنا، کچاد، کگل و شبریز بوده و نمادهای خودرو و حکشتی مربوط به کشتی‌رانی جمهوری اسلامی در کاهش شاخص اثرگذار بودند.

امروز نمادهای پربیننده که مورد اقبال معامله‌گران قرار گرفته مربوط به بانک ملت، ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، پالایش نفت بندرعباس، بانک صادرات ایران، سرمایه‌گذاری رنا و سایپا دیزل بوده‌اند.

به گزارش فارس، امروز در فرابورس ایران نیز شاخص کل ۳ واحد تقویت شده و به رقم ۸۰۴ واحد رسید. ارزش روز بازار اول و دوم فرابورس به ۵۵ هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران فرابورسی بیش از ۳۴۱ میلیون برگ بهادار در قالب ۴۰ هزار نوبت معامله و به ارزش ۱۶۲ میلیارد تومان دادوستد کردند.

امروز نمادهای پربیننده در فرابورس مربوط به بانک دی، سرمایه‌گذاری مسکن تهران، پالایش نفت لاوان، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بانک حکمت ایرانیان، سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان و توکاریل بوده است.

امروز نمادهای ذوب، شاوان، شراز، شپاس، بمپنا، شرانل در تقویت شاخص فرابورس و نماد هرمز در کاهش شاخص فرابورس اثرگذار بوده‌اند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.