نرم افزارحسابداری صدگان

معیارهای محاسبه مستمری بازنشستگی هنوز تغییر نکرده است

0 647

حسابداراپ

 هنوز تغییراتی در محاسبه پارامترهای مستمری از جمله سن، سابقه و … تصویب نشده است.


به گزار خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است:  با سلام . پدر بنده کارگری ۶۲ ساله با ۲۸ سال سابقه است خود ایشان تمایل داشتند که ۳۰ سال سابقه خود را پر کنند تا در ۶۴ سالگی با ۳۰ روز حقوق بازنشست شوند اما با زمزمه های قانون جدید که سن بازنشستگی ۲.۵ سال قرار است افزایش یابد و حقوق بازنشستگی نیز به جای ۲ سال آخر میانگین ۵ سال آخر دوران کار باشد ایشان دچار سردرگرمی شده اند.حال میخواستم بدانم در صورت تصویب قانون فوق شخصی مثل پدر من چند سال باید کار کند که ۳۰ روز حقوق را به عنوان حقوق بازنشستگی دریافت کند؟

پندار سیستم

آیا با توجه به سن ایشان باید همان ۲ سال را کار کنند تا با ۳۰ سال سابقه و ۳۰ روز حقوق بازنشست شوند یا اینکه باید ۳۲.۵ سال سابقه داشته باشند تا ۳۰ روز حقوق دریافت کنند؟در واقع میخواستم بدانم موضع تامین اجتماعی در قبال قانون جدید احتمالی چیست؟

در همین زمینه روابط عمومی سازمان نظام وظیفه پاسخ داد: موضوع اشاره شده به صورت پیشنهادجهت درج در پیش نویس برنامه ششم توسعه مطرح نشده که در حال حاضر نهائی وابلاغ نشده است . با این حال چنانچه تغییراتی در پارامترهای محاسبه مستمری ازجمله سن ، سابقه و …. ایجاد و به سازمان ابلاغ شود ، مراتب اطلاع رسانی خواهدشد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.