نرم افزارحسابداری صدگان

تصویب نامه ۱۷۱۳۴۵/ت۵۲۴۰۲ه مورخ ۹۴/۱۲/۲۶(ماشین‌­آلات خارجی ترخیص شده مشمول مالیات بر ارزش افزوده نیست)

0 3,194

حسابداراپ

تصویب نامه درخصوص خروج  ماشین‌آلات و تجهیزات خارجی ترخیص‌شده در قلمرو گمرکی از شمول پرداخت مالیات بر ارزش افزوده درصورت انتقال داخلی به مناطق آزاد با ارایه پروانه ترخیص گمرکی و تأیید گمرک

پندار سیستم


وزارت امور اقتصادی و دارایی – وزارت نفت- وزارت نیرو، وزارت صنعت، معدن و تجارت -دبیرخانه شورای­عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی

هیأت وزیران در جلسه ۲۶/۱۲/۱۳۹۴ به پیشنهاد شماره ۱۰۷۹۳۴ مورخ ۱۱/۶/۱۳۹۴ وزارت امور اقتصادی و دارایی و به استناد اصل یکصد و سی و چهارم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

۱ـ ماشین‌­آلات و تجهیزات خارجی ترخیص شده در قلمرو گمرکی در صورت انتقال داخلی به مناطق آزاد با ارایه پروانه ترخیص گمرکی و تأیید مراتب توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران مستقر در منطقه، مشمول پرداخت مالیات بر ارزش افزوده نیست.

۲ـ انتقال ماشین­ آلات و تجهیزات تولید داخلی به مناطق آزاد با ارایه برگ خروجی صادره توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران، مشمول حکم ماده (۱۳) قانون مالیات بر ارزش ‏افزوده ـ مصوب ۱۳۸۷ـ می­‌باشد. همچنین صادرکننده مکلف به ثبت نام در نظام مالیاتی، تسلیم اظهارنامه مالیاتی در مهلت مقرر و سایر مقررات مربوط در قانون مالیات بر ارزش افزوده است.

۳ـ در صورت اعاده ماشین ­آلات و تجهیزات از منطقه به سایر مناطق کشور، ضوابط و مقررات مربوط به قانون مالیات بر ارزش ‏افزوده نسبت به آن­ها اعمال خواهد شد.


معاون اول رییس‌­جمهور ـ اسحاق جهانگیری



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.