نرم افزارحسابداری صدگان

الاکلنگ سواری حافظ در تالار بورس/رشد ۱۶ واحدی شاخص

0 1,158

حسابداراپ

در معاملات امروز بازار سرمایه تعداد یک هزار و ۲۱۷ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون و ۴۸ هزار ریال در ۹۹ هزار و ۶۴۵ نوبت معاملاتی داد وستد شد.


به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات ۱۶ فروردین ماه با رشد ۱۹ واحدی به ارتفاع ۸۰ هزار و ۸۷۲ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۲۱۷ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون و ۴۸ هزار ریال در  ۹۹ هزار و ۶۴۵ نوبت معاملاتی داد وستد شد.

شاخص قیمت(وزنی_ارزشی) با رشد ۷ واحدی، شاخص کل(هم وزن) با رشد ۸۵ واحدی، شاخص قیمت(هم وزن) با رشد ۷۱ واحدی، شاخص آزاد شناور با رشد ۴۷ واحدی  وشاخص بازار دوم با رشد ۴۶۵ واحدی روبرو شدند و شاخص بازار اول با روند منفی ۵۷ واحد تنها شاخص منفی معامت امروز بازار سرمایه بوده است.

پندار سیستم

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه بانکی ها بانک صادرات ایران با روند منفی، در گروه خودوریی ها ایران خودرو، سایپا دیزل،  سرمایه گذاری رنا با روند مثبت، نماد پالایش نفت بندر عباس با افت و نمادهای گروه بهمن و صنایع آذر آب با روند مثبت به کار خود پایاین دادند.

*در معاملات بازار فرابورس:

شاخص بازار فرابورس نیز در معاملات امروز با ۳ پله صعود به ارتفاع ۸۰۰ واحدی رسید.

در معاملات امروز بازار سرمایه تعداد ۲۴۶ هزار و ۱۴۳ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۱۹۸ میلیون و ۶۸۸ هزار ریال در بیش از ۳۲ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

نمادهای پر بیینده معاملات بازار فرابورس در گروه بانکی ها شامل بانک دی و بانک حکمت ایرانیان با روند منفی، پالایش نفت تهران و گروه پتروشیمی س.ایرانیان با کاهش، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی با روند نزولی روبرو شدند و در این بین سرمایه گذاری مسکن تهران تنها نماد مثبت معاملات بازار فرابورس بوده است.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.