نرم افزارحسابداری صدگان

تجمیع بخشنامه و آیین نامه های مورد نیاز شما درسال ۱۳۹۵(این مطلب بروزرسانی میشود)

6 1,212

حسابداراپ

ضمن آرزوی سالی خوش توام با سلامتی و موفقیت ؛ تازه های حسابداری به منظور دسترسی سریع و مطمئن به بخشنامه ها و ضوابط مورد نیازدرسال ۹۵ ، بخشنامه های ابلاغی و کاربردی سازمانهای ذیربط را دریک پست به استحضار شما می رساند. امید است مورد عنایت و استفاده شما عزیزان واقع شود.

پندار سیستم


  • – ?۱- بخشنامه تعین حداقل مزد(حقوق) سال ۱۳۹۵ به انضمام جداول الحاقی آنرا اینجا ببینید.

  • – ?۲- آیین نامه جدید تحریر دفاتر که  بر اساس اصلاحیه قانون جدید مالیات‌های مستقیم ابلاغ شده اینجا قابل مشاهده است.

  • – ?۳- قانون ابلاغ دو دوازدهم بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور را باتوجه به تاخیر در بررسی و ابلاغ بودجه سال ۱۳۹۵ اینجا دریافت کنید.

  • – ? ۴- معافیت مالیاتی حقوق ودستمزد سال ۱۳۹۵را  اینجا ملاحظه بفرمائید.(توضیح اینکه این مبلغ مصوب دولت است و هنوز به تایید مجلس درقالب بودجه مصوب سال ۹۵ نرسیده است.)

  • – ? ۵- قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور درتاریخ ۹۴/۲/۲۷ مصوب و ابلاغ شد که شامل موادی اصلاحی در قانون مالیاتهای مستقیم و سایر قوانین بود لذا پیشنهاد میشود با توجه به تقدم ابلاغ این قانون نسبت به خصوصا قانون اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم ، این قانون را هم اینجا مرور فرمائید.

  • – ?  ۶- جناب آقای مصطفی باتقوا ، قانون مالیاتها و مواد اصلاحی آنرا  مطابق با اصلاح قانون جدید درقالب  جدولی مشخص نموده اند که اینجا قابل دریافت است.

  • – ? ۷- پاور پوینت اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم را اینجا ببینید.

  • – ? ۸- گروه بندی صاحبان مشاغل وتکالیف مودیان درخصوص نوع دفاتر و روش های نگهداری آنها باتوجه به اصلاحیه قانون مالیاتها و الزام اجرای آن از ۹۵/۱/۱ را اینجا مشاهده فرمائید.

  • – ? ۹- دستمزد مقطوع روزانه مبنای کسر حق بیمه سال ۱۳۹۵ که توسط سازمان تامین اجتماعی تعیین و ابلاغ شده را اینجا بازدید فرمائید.

  • – ? ۱۰- بخشنامه جدید حوزه فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی در خصوص اصلاح برخی از مقررات بازرسی از دفاتر قانونی توسط این سازمان را اینجا ملاحظه فرمائید.

  • – ? ۱۱- مبنای مطالبه حق بیمه در مورد پیمان‌هایی که دارای کارگاههای صنعتی و خدمات  تولیدی یا فنی مهندسی ثابت می‌باشند توسط سازمان تامین اجتماعی تعین و اینجا قابل مشاهده است.

  • – ? ۱۲- جدول خلاصه حداقل مزد سال ۱۳۹۵ مشمولان قانون کار اینجا ابلاغ شد.

  • – ? ۱۳- جدول احتساب مزد سنوات تا پایان سال ۱۳۹۴ را اینجا ببینید.

  • – ? ۱۴- مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده زمستان تا ۳۱ فروردین ۹۵ تمدیدشد. برای دریافت متن کامل اینجا کلیک کنید.

  • – ? ۱۵- نحوه بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیات بنگاههای تولیدی درسال ۱۳۹۵ توسط هیات دولت مصوب شد.لطفا اینجا کلیک کنید.

  • – ? ۱۶- مالیات حقوق دوماه اول سال ۹۵ مطابق با سال ۹۴ اعلام شد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کتید.

  • – ? ۱۷-دانستنی‌های مالیاتی (قسمت دهم) تکالیف و وظایف صاحبان مشاغل در خصوص نگهداری دفاتر و اسناد و مدارک حسابداری را اینجا ببینید.

  • – ? ۱۸- معافیت مالیاتی حقوق سال ۹۵ مصوب شد. لینک موضوع را اینجا ببینید.

  • – ? ۱۹- بخشنامه ۲۰۰/۹۵/۱۹ مورخ ۹۵/۳/۲۶(میزان معافیت مالیات بردرآمد حقوق سال ۱۳۹۵) اینجا قابل مشاهده است.
  •  ? منبع : تازه های حسابداری


محل تبلیغ شما

6 نظرات
  1. غلامپور می گوید

    سلام
    اقدامی جالب و پسندیده …
    موفق باشید

  2. مدیر سایت می گوید

    سلام و تشکر از اظهار لطف شما

  3. مجيد می گوید

    با سلام
    لطفا مطالب جديدتر(بخشنامه هاي جديد) را در بالاي صفحه قرار دهيد ، و مطالب قديمي تر پايينتر باشه ، ممنون بابت سايت خوب و مفيدتون،

  4. مدیر سایت می گوید

    باسلام و تشکر
    پیشنهاد جنابعالی هم پیشنهاد خوبی است ولی سعی ما براین بوده که تقریبا به ترتیب صدور بخشنامه ها رو مرتب کنیم.
    ضمنا مطالب شماره گذاری شد تا اطلاع از آخرین موارد راحتتر شود.
    باتشکر مجدد

  5. مرتضی شفی زاده می گوید

    با سلام و صبح به خیر محضر استاد و برادر ارجمندم مدیر محترم سایت. بنده مکرراً از اطلاعات خوب این سایت بهره برداری می نمایم و از متصدیان امر ممنون و سپاسگذارم. بعضاً دیده می شود که مدیر محترم سایت در پاسخ به بخش اندکی از سولات کاربران اظهار می فرمایند که اینجانب اطلاعات حقوقی ندارم. لذا بدینوسیله و به پاس جبران بخش کوچکی از محبت های کم نظیر مدیریت محترم سایت ، اینجانب آمادگی دارم تا با تجارب قریب به دو دهه کار حقوقی و قضایی و دانش آموخته حقوق به کمک شما بیایم تا ان شاء الله این سایت عظیم را توسعه دهیم. منتظر اظهار نظر مسئولین مربوطه هستم.

  6. مدیر سایت می گوید

    سلام و تشکر از اظهار لطف جنابعالی
    ابندا مرتبه استادی را از خودم سلب میکنم و شایسته آن نمی دانم چرا که همه ی ما در همه حال نیاز به یادگیری داریم و صد البته بنده ی حقیر.
    ازاینکه جنابعالی با سابقه ای که فرمودید به این سایت و مطالب آن عنایت دارید به خود می بالم و امیدوارم عرایض بنده حداقل باعث گمراهی خلق خدا نشده باشد.
    بله درست می فرمائید.درمواردی که اطلاع ندارم ویا درحیطه ی تخصصم نیست از اظهار آن نگران نیستم.
    وتشکر از اینکه اعلام آمادگی فرمودید.
    هستند دوستانی مثل شما که به غنای مطالب سایت افزوده اند واطلاعات خود را دراختیار کاربران این سایت قرار میدهند.لطفا به کامنتهای دوپست زیر(که عزیزانی بدون هیچ چشمداشتی با سایت همکاری میکنند) توجه کنید:
    اینجا
    اینجا
    وگاها” سعی میکنم حداقل با تشکر و یک خداقوت از لطف آنها تشکرکنم.
    درابتدابفرمائید حوزه تخصصی جنابعالی درچه زمینه ای است و با توجه به کارکرد سایت ما ،امکان بهره مندی از تجارب ارزشمندجنابعالی را داریم؟
    بااحترام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.