نرم افزارحسابداری صدگان

مهلت ارائه مالیات ارزش افزوده زمستان تا ۳۱ فروردین ۹۵ تمدیدشد.

1 1,415

حسابداراپ

سازمان امور مالیاتی در بخشنامه‌ای مهلت ارائه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان را تا ۳۱ فروردین سال ۹۵ به همراه بخشودگی جرائم اعلام کرد.


نظر به مصادف بودن مهلت تسليم اظهارنامه دوره چهارم (فصل زمستان) سال ۱۳۹۴ با تعطيلات نوروز و با توجه به درخواست‌هاي مؤديان محترم نظام ماليات بر ارزش افزوده و به منظور تكريم مؤديان گرامي و فراهم آوردن زمينه اجراي تكاليف قانوني براي آنان ، بنا به اختيار حاصل از قانون و مقررات ماليات بر ارزش افزوده مقرر مي‌دارد:

ادارات كل امور مالياتي موظفند در مورد مؤديان مالياتي كه اظهارنامه ماليات بر ارزش افزوده مربوط به دوره چهارم مالياتي (فصل زمستان) سال ۱۳۹۴ را تا پايان روز سه شنبه مورخ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ تسليم نمايند، امكان برخورداري از بخشودگي جرائم عدم تسليم اظهارنامه در موعد مقرر براي دوره مزبور و تأخير در پرداخت ماليات و عوارض متعلق تا تاريخ مذكور را در صورت درخواست كتبي براي مؤديان فوق‌الذكر فراهم نمايند.

ضمناً اختيار بخشودگي صد در صد (۱۰۰%) جرائم به مديران کل امور مالياتي ذيربط تفويض مي گردد. بديهي است مديران کل مجاز خواهند بود حسب صلاحديد، بخشودگي جرايم را به معاونين و عنداللزوم روساي امور مالياتي ماليات بر ارزش افزوده تفويض نمايند.


سيد کامل تقوي نژاد
رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور



محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. احسان می گوید

    صیغه “در صورت درخواست کتبی” دیگه یعنی چی؟؟؟؟
    خجالت بکشید!!!
    از یک طرف مهلت ارسال لیست رو تا تاریخ ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ تمدید کردن از طرق گفتن در صورت درخواست کتبی..
    ملت بیچاره هم غافل از این درخواست کتبی چند وقت بعد باید جریمه عدم ارائه لیست به موقع رو بدهند..
    یا اینکه همه شرکت ها باید بعد از تعطیلات با یک نامه آویزون اداره ارزش افزوده بشن….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.