نرم افزارحسابداری صدگان

مصوبه فوق العاده شغل شامل همه کارمندان نمی‌شود

0 844

حسابداراپ

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه دولت درباره فوق العاده شغلی که قرار است از ابتدای سال ۹۵ پرداخت شود همه کارمندان را پوشش نمی دهد و شامل برخی از دستگاه ها نمی شود.


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب  رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه دولت درباره فوق العاده شغلی که قرار است از ابتدای سال ۹۵ پرداخت شود همه کارمندان را پوشش نمی دهد و شامل برخی از دستگاه ها نمی شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، غلامرضا تاجگردون در ارتباط تلفنی با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما درباره مصوبه دولت در زمینه یکسان سازی حقوق کارمندان افزود: بر اساس این مصوبه فوق العاده شغل را با موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را می توان به برخی از دستگاه ها پرداخت کرد.
وی ادامه داد: برخی از دستگاه های اجرایی که عمدتاً ستادی بودند از این فوق العاده شغل در سال ۹۴ استفاده کردند اما بیشتر دستگاه ها که در شهرستان ها خدمت می کنند از آن محروم ماندند.

پندار سیستم

تاجگردون گفت: دولت از محل تنخواه می تواند این فوق العاده شغل را پرداخت کند.

وی افزود: به مشمولان این مصوبه حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد متناسب با رده شغلی و حقوقی کارمندان به حقوق آن ها اضافه می شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: متناسب با تحصیلات و سابقه کار، فوق العاده شغل کارمند تعریف می شود و این قانون مقرر می دارد که برای مشاغل خاصی این فوق العاده شغل جاری می شود.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.