نرم افزارحسابداری صدگان

ماليات پرداختی كارگران در سال آينده ۳۵۰ هزار تومان است

1 786

حسابداراپ

عضو هيئت مديره كانون عالی كارفرمايان گفت: سقف ماليات كارگران در سال ۹۵ سالانه ۳۵۰ هزار تومان است.


اصغر آهنی ها عضو هيئت مديره كانون عالی كارفرمايان در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به تعيين افزايش حقوق كارگران در سال ۹۵، اظهار داشت: با توجه به اين‌كه ميزان حقوق دريافتی كارگران به نسبت اندك است، دولت می تواند با روش های غير نقدی به امرار معاش هرچه بهتر اين افراد كمك كند.

وی در ادامه در خصوص يكی از اين روش ها گفت: به جای آن‌كه ماليات را تنها از كارگران شناسنامه دار دريافت كنند، برنامه ای برای پرداخت ماليات كارگران زيرزمينی داشته باشند.

پندار سیستم

عضو هيئت مديره كانون عالی كارفرمايان افزود:سقف ماليات كارگران در سال ۹۵ سالانه ۳۵۰ هزار تومان است، كه اين مبلغ عدد كمی است و بايد حداقل ۱۰ تا ۱۵ درصد افزايش يابد.

آهنی ها در ادامه با بيان اين‌كه بهره وری در كشور مغفول مانده است،بیان كرد: بهره وری در ايران پايين تر از يك ساعت و در كشورهای توليدی كاری در جهان بيش از ۶ تا ۷ ساعت است.

وی با اشاره به اين‌كه ميانگين خانواده های ايرانی ۳.۵ نفر محاسبه شده است، تصريح كرد: افزايش ۱۴ درصدی حقوق كارگران همراه با دريافت حق اولاد و همچنين بن دريافتی و بدون هيچ اضافه كاری و حق شيفت به بيش از يك ميليون و ۵۰۰ هزار تومان می رسد كه از تورم انتظاری دولت كه به ميزان ۱۰.۵ درصد است پيشی می گيرد.

عضو هيئت مديره كانون عالی كارفرمايان با بيان اين‌كه اين ميزان دستمزد كارگران برای كارفرما با پرداخت حق بيمه آن ها بيش از اين مبلغ محسوب می شود، گفت: اميدواريم با همكاری تمامی گروه‌های كارگری و كارفرمايی از شرايط سخت اقتصادی كه هم اكنون در كشور حاكم است، با موفقيت عبور كنيم.



محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. هوشنگ رسولی فرد می گوید

    حقوق کارگر به یک میلیون و یکصد هزار خواهد رسید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.