نرم افزارحسابداری صدگان

خبر قطعی اضافه حقوق ها رسید

0 595

حسابداراپ

سخنگوی دولت به شایعاتی که این روزها بر سر اختلاف مجلس و دولت درباره تصویب بودجه ۹۵ و افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان است پایان داد و گفت افزایش حقوق ها را از فروردین اعمال می کنیم.

پندار سیستم


به گزارش خبرآنلاین، محمدباقر نوبخت در نشست خبری خود در پاسخ به سئوال سرویس مشکلات مردم درباره اما و اگرهایی که این روزها در خصوص افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان وجود دارد گفت: با این برنامه زمان بندی که از سوی کمیسیون تلفیق مجلس اعلام شد، می توانیم تا پایان اسفندماه لایحه بودجه ۱۳۹۵ را به قانون تبدیل کنیم.

این آمادگی در دولت وجود دارد که اگر تا هفته سوم فروردین هم بودجه ۹۵ به تصویب برسد، افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان در سال ۹۵ از فروردین ماه انجام شود. فکر می کنم شاغلان و بازنشستگان نباید استرس داشته باشند. ضمن اینکه روحیه دولت این نیست که برای مردم دغدغه ایجاد کند. انشالله با مجلس، این مشکل را حل می کنیم. رسما از سوی بنده اعلام کنید هیچ نگرانی وجود ندارد و انشالله مشکل را حل می کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور درباره افزایش حقوق کارگران نیز گفت: شورای عالی کار باید در این باره تصمیم بگیرد و در آینده نزدیک این شورا تشکیل شده و نسبت به حقوق کارگران تصمیم گیری خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان هدفمندی نیز هماهنگ کرده تا یارانه نقدی زودتر از ماههای پیشین به مردم پرداخت شود. پرداخت ۳۴ هزار میلیارد تومان یارانه نقدی با توجه به هزینه های جاری و هزینه های عمرانی، مدیریت زیادی می خواهد. همکاران ما زیر انبوه مطالبات مردم همچنان به ادامه خدمت رسانی مشغولند.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.