نرم افزارحسابداری صدگان

افزایش ۷ درصدی وصول مالیات

0 655

حسابداراپ

قائم‌مقام رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی گفت: در ۱۰ ماه امسال بالغ بر ۵۱۲ هزار میلیارد ریال مالیات از مودیان مالیاتی و فعالان اقتصادی وصول شده است.


محمد قاسم پناهی  در حاشیه همایش اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم اضافه کرد: این میزان مالیات وصول شده نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته است. وی اظهار کرد: تا آخر دی ماه سال جاری میزان مالیات‌های وصولی نسبت به میزان پیش‌بینی شده ۸۲ درصد تحقق یافته و امید می‌رود در دو ماه باقیمانده (بهمن و اسفند) نیز بتوانیم مشکل وصول مالیات‌های مستقیم را با همکاری و مشارکت بیشتر فعالان اقتصادی و مودیان مالیاتی حل کنیم.

پندار سیستم

وی افزود: میزان مالیات وصولی پیش‌بینی شده در سال جاری ۶۲۰ هزار میلیارد ریال است که در فرصت باقیمانده طی ماه‌های بهمن و اسفند برای اخذ این میزان مالیات و رسیدن به تحقق صددرصدی تلاش می‌کنیم. پناهی ادامه داد: نظام مالیاتی پس از اصلاحیه قانون مالیاتی مستقیم، کارگاه‌ها مختلفی در سطح کشور برای دست‌اندرکاران سازمان مالیاتی و فعالان اقتصادی در نظر گرفته است تا مبانی و رویکردهای جدید اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به‌صورت شفاف و روشن در اختیار عموم قرار گیرد.

منبع:ایرنا



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.