نرم افزارحسابداری صدگان

اعلام تعیین مزد کارگران در ۸ اسفند تکذیب شد

0 464

حسابداراپ

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور گفت: اعلام تعیین مزد کارگران در هشتم اسفند ماه براساس گمانه زنی های شخصی افراد است و معمولا این مبلغ اواخر اسفند ماه تعیین می شود.


اولیا علی بیگی رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به خبرهای موجود در خصوص تعیین مزد کارگران در هشتم اسفند ماه اظهار داشت: اعلام این تاریخ تنها بر اساس گمانه زنی‌های شخصی است چرا که تعیین میزان مزد کارگران در دهه ی آخر اسفند ماه نهایی و اعلام می شود.

پندار سیستم

وی با اشاره به تشکیل جلسه کمیته تخصصی مزد در ۱۱ اسفند ماه گفت: در این جلسه همچون جلسات گذشته مقدمات تعیین مزد بررسی می شود اما مبلغ نهایی به هیچ عنوان در این تاریخ اعلام نمی شود.

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با بیان اینکه این جلسات با حضور نمایندگان سه گروه کارگری ،کارفرمایی و دولت برگزار می شود، بیان کرد: در این نشست ها دو مولفه ی سبد معیشت کارگران و رشد تورم برای تعیین مزد کارگران مورد توجه قرار می گیرد.

علی بیگی با اشاره به بررسی های بازاری صورت گرفته توسط کمیته های مزد استانی تصریح کرد: امیدواریم در این جلسات به یک نظر جامع در خصوص تامین نیازهای خانوار ۴ نفره دست یابیم.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.